Leasing Agent / Kundsupport till Ikano Bank

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.

Publiceringsdatum
2024-02-20

Om tjänsten
Den här tjänsten är ett vikariat på ett år med möjlighet till förlängning. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Ikano Bank.

Om företaget
IKANO Bank erbjuder enkla och förmånliga lån och sparprodukter till privatkunder, försäljningstjänster till butiker samt leasing- och faktureringslösningar till företag. IKANO Bank har verksamhet i Sverige, Danmark, Norge, Finland, Storbritannien, Polen, Tyskland och Österrike och är en del av Ikano Groups finansiella verksamhet. IKANO är ett internationellt företag med verksamhet inom bank, försäkring, bostäder och detaljhandel. Ikano Group grundades 1988 och ägs av familjen Kamprad.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Leasing Agent arbetar du med hantering av leasingavtal vilket inkluderar validering och säkerställande av att alla kontraktsformaliteter är uppfyllda, uppföljning av dessa samt registrering och utbetalning av avtalen. Arbetsuppgifterna innefattar även att besvara e-post och telefonsamtal från kunder och samarbetspartners. Du arbetar i nära samarbete med försäljningsavdelningen i samband med upprättande av nya avtal eller ändringar i befintliga avtal.

Du blir en del av ett ambitiöst team på 6 personer med god sammanhållning och erbjuds en gedigen introduktion för att komma in i rollen på bästa sätt.

• Hantering och upprättande av leasingavtal
• Registrering av leasingavtal
• Daglig kundkontakt främst via mejl och telefon

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Flerårig erfarenhet från en liknande roll som innefattat kundsupport/administration. Meriterande med erfarenhet från bank, finans eller försäkring
• Eftergymnasial utbildning är meriterande, exempelvis inom ekonomi
• Mycket god dator- och systemvana
• Svenska och engelska i tal och skrift

Vi ser att du är en lagspelare som är van vid att ta eget ansvar och driva ditt arbete framåt självständigt. Samarbete, driv och noggrannhet är centralt för tjänsten och viktiga aspekter för att lyckas i rollen. Ditt engagemang för att få saker gjorda och din förmåga att lösa problem kommer att vara värdefulla tillgångar. Du har alltid kunden i fokus och är mån om att alltid leverera ett bra resultat. Slutligen, tror vi att ditt arbetssätt präglas av kvalitetsmedvetenhet och noggrannhet. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Hylle i Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Emma Krupic
emma.krupic@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8484243

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: