Lead Contract Support, Cbre Gws Sweden

The We Select Company AB / Chefsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos The We Select Company AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Trivs du att arbeta i en internationell miljö i ett företag med starkt fokus på tillväxt? Som Lead Contract Support är Du ansvarig för effektiva finansiella och administrativa processer samt koordinering av ett team av ca 15 Contract Supports. Brinner Du för ordning och reda, ständiga förbättringar och är kommunikativ då är detta tjänsten för Dig! Sök redan idag då urvalet sker löpande.
CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence) som genomsyrar allt vårt arbete och det är viktigt för oss att Du som medarbetare delar dessa värderingar med oss.
Våra Contract Supports som är en viktig roll i alla våra kunduppdrag arbetar bland annat med att säkerställa att villkoren i vårt kundkontrakt efterföljs och i rollen ligger stort fokus på de finansiella och administrativa aspekterna samt stödet till våra chefer. CBRE söker nu en Lead Contract Support att leda och koordinera samt utveckla denna affärskritiska funktion inom CBRE.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Leda, skapa, utveckla och implementera våra finansiella och administrativa processer samt rapporter
Koordinera ett team av ca 15 Contract Supports
Introducera nya medarbetare till rollen som Contract Support
Löpande utveckling och utbildning av teamet inom Contract Support
Delta i sälj, due dilligence och transition processer för nya kundkontrakt
Säkerställa utbyte av "best-practice" och kontinuerligt förbättra vårt arbetssätt
Agera beslutsstöd och support i diverse affärsmässiga och finansiella frågor
Hantera Helpdesk och ärendehanteringssystem samt underhållssystem
Efterlevnad inom kvalitet, hälsa, säkerhet och arbetsmiljö, inklusive rapportering och förebyggande arbetsmiljöåtgärder.
Medverka i avstämningsmöten med kunder och leverantörer samt säkerställa god kommunikation med dessa

Exempel på finansiella och administrativa processer;
Input till månads- och årsbokslut, Budgetarbete, Kundfakturering, Leverantörsfakturor, Kassaflöden, Skapande av inköpsordrar, Kundrapporter (SLA/KPI/Finans/QHSE m.m)
Vi söker dig som:
Är utbildad ekonom eller motsvarande och har minst 5 års erfarenhet
Har erfarenhet av att bygga starka relationer, både internt och externt och är kommunikativ
Gillar att arbeta med ständiga förbättringar
Är analytisk
Är strukturerad och gillar ordning och reda
Har mycket goda kunskaper i Excel, word och power point
Har vana att arbeta i ekonomi- och affärssystem
Har erfarenhet/kännedom om fastighetsförvaltning är ett plus, men inget krav
Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Kan arbeta självständigt men också i team

För att lyckas i rollen är du prestigelös, har en positiv inställning och trivs med att arbeta i en organisation där du har många kontaktytor, varför ditt sätt att knyta kontakter är viktigt. Vi värdesätter att du har ett stort kundfokus, är ansvarstagande och pålitlig. Du stimuleras av en miljö som utmärks av stort engagemang och där förmågan att hantera snabba förändringar, kommunicera samt skapa goda relationer är av stor betydelse.
Vi erbjuder en omväxlande tjänst i en global organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Vi är stolta över att LinkedIn 2017 utsåg CBRE till ett av världens 20 bolag där talanger helst vill arbeta och att Forbes 2018 valde ut CBRE till en av de bästa arbetsgivarna för kvinnor. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och med placering i Frösunda, Solna.
Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta: Sverigechef: Stefan Carlsson, telefon nr +46 70 388 32 84
CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 100 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster via våra cirka 530 kontor över hela världen och omsatte 2019 23,9 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom facilities management, projekt och rådgivning.

Publiceringsdatum
2020-03-06

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
The We Select Company AB
Telegrafgatan 6
16972 SOLNA

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
The We Select Company AB (org.nr 556841-1671), https://www.cbre.se/
Telegrafgatan 6 (visa karta)
169 72  SOLNA

Arbetsplats
Cbre

Jobbnummer
5138007

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från The We Select Company AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos The We Select Company AB: