LBS Borås söker lärare inom Grafiska ämnen

LBS Kreativa Gymnasiet / Gymnasielärarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla gymnasielärarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos LBS Kreativa Gymnasiet i Borås, Göteborg, Kungsbacka, Trollhättan, Jönköping eller i hela Sverige

LBS Kreativa Gymnasiet bedriver gymnasieutbildning inom medier och kreativa områden. Vi finns på ett drygt tiotal orter runt om i Sverige och har idag cirka 2000 elever. Vi har ett tydligt fokus på skolans uppdrag och en stark övertygelse om att ett hållbart samhälle behöver människor som jämte kunskaper och värden även har kreativ och kommunikativ kompetens. Läs mer om oss på lbs.se.

På LBS är trygghet, kreativitet och lärande grundstenar som vi lutar vår verksamhet på. Som lärare på LBS förväntas du kunna  jobba elevnära med individanspassning och kunna se ämnesintegration och samarbete mellan kolleger som en naturlig del av av ditt arbete. Vi ser gärna att du är utbildad gymnasielärare.

Vi söker dig som är kreativ och självständig grafiker. Du skall undervisa i Grafisk kommunikation och grafisk illustration på det Estetiska programmet. Tjänsten är deltid.

Frågor om tjänsten besvaras av rektor, Fredrik Sandin fredrik.sandin@lbs.se . 0708393011.

Anställningsintervjuer sker löpande.

Ljud & Bildskolan är en del av AcadeMedia, Sveriges största utbildningsföretag. Se www.academedia.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2015-07-20

Ersättning
lön enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-08-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
LBS Kreativa Gymnasiet

Adress
LBS Kreativa Gymnasiet
Lundbygatan 4
51630 51630

Kontorsadress
Lundbygatan 4

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2364553

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från LBS Kreativa Gymnasiet

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos LBS Kreativa Gymnasiet: