Lastbilsexpert med administration !
Truckstyle Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Nyköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Nyköping,
Oxelösund,
Trosa,
Gnesta,
Flen eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Truckstyle Sweden AB i Nyköping I första hand bör du vara lastbilsintresserad och ha koll på lastbilar generellt, vi ser gärna att du har jobbat i lastbilsbranschen tidigare, men det är inte ett krav.
Publiceringsdatum2018-08-29Dina arbetsuppgifterDina arbetsuppgifter kommer att variera mellan ordermottagning, säljande och planering med produktion så att vi levererar inom rätt tidsramar till kund, dessutom kommer du att boka frakter, fakturera och ansvara för eventuell support under de leden med kund. Du ansvarar för hela ledet från att kund hör av sig till att de får sin produkt i tid. Utöver detta kan administrativa uppgifter hanteras av dig i form av att assistera VD i diverse projekt.
Kompetens
Du bör ha god datorvana och ha grundläggande kunskaper i Microsoft Office. Är obehindrad i svenska och engelska i tal och skrift, det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med ordermottagande och ekonomi. Det är också meriterande om du kan fler språk.
Dina egenskaperTjänsten passar dig som brinner för administration, kommunikation och kundbemötande samt trivs i en roll som ställer krav på struktur och noggrannhet. Som person är du kommunikativ och problemlösande då det krävs i denna roll. Du är vidare initiativtagande och ser hellre lösningar än problem och har förmågan att prioritera rätt genom en bra arbetsstruktur.
Ansökan Skicka ansökan med meritförteckning till
HR@truckstylesweden.com.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-01
FöretagTruckstyle Sweden AB
KontorsadressBlommenhovsvägen 26
Jobbnummer 4317201
Observera att sista ansökningsdag har passerat.