Lärare Svenska och Engelska 70%, Stöpenskolan lå 13/14

Skövde kommun, Frösve/Stöpenenheten / Grundskollärarjobb / Skövde
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla grundskollärarjobb i Skövde, Tibro, Tidaholm, Götene, Skara eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Skövde kommun, Frösve/Stöpenenheten i Skövde

Skövde är en kommun som satsar offensivt på utbildning på alla nivåer. Vi erbjuder en god, kreativ, lärande och utvecklande förskole- och skolmiljö för barn och ungdomar. Vi har ett bra utvecklingsklimat som skapar goda förutsättningar för skolutveckling.

Stöpenskolan är känd för sin trevliga stämning och goda relationer mellan vuxna och ungdomar. Skolan ligger i samhället Stöpen 14 km norr om Skövde. Eleverna är ca 320, går de sista skolåren i grundskolan hos oss.

Publiceringsdatum
2013-05-17

Arbetsuppgifter
Lärare i Sv och En åk 7-9 lå 13/14.
Arbeta i arbetslag.
Mentorskap

Kvalifikationer
Behörig lärare i svenska och engelska åk 7-9.
Datorvana.

Arbetstider och omfattning
Deltid. 70% Tidsbegränsad anställning, tillträde: 2013-08-20 , upphör: 2014-06-13

Ersättning
Individuell lönesättning.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-06-02
Skövde Kommun arbetar aktivt för jämställdhet och mångfald i arbetslivet och vill därmed tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald kan tillföra verksamheten.
Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Ange följande referens när du ansöker: A332663
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anne-Maarit Nyman, rektor 0500-49 79 51

Företag
Skövde kommun, Frösve/Stöpenenheten

Adress
Skövde kommun, Frösve/Stöpenenheten
Stöpenskolan Box 97007
54107 SKÖVDE

Jobbnummer
1555597

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Skövde kommun, Frösve/Stöpenenheten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Skövde kommun, Frösve/Stöpenenheten: