Lärare på Individuella Programmet

Åmåls Kommun, Barn- och utbildningsförvaltningen / Gymnasielärarjobb / Åmål
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla gymnasielärarjobb i Åmål, Säffle, Bengtsfors, Grums, Mellerud eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Åmåls Kommun, Barn- och utbildningsförvaltningen i Åmål

Karlbergsgymnasiet
söker inför läsåret 09/10
Lärare på Individuella programmet
Vi söker en lärare med minst behörighet för undervisning på grundskolenivå och som har särskilt intresse för och förmåga att engagera elever med olika typer av studiesvårigheter. Vi fäster särskild vikt vid kunskaperna i ämnena Svenska, Engelska och Matematik samt god datorvana.

Publiceringsdatum
2009-06-09

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Under förutsättning att erforderliga beslut fattas är tjänsten en heltid. Mindre omfattning kan disk

Tillträde
090813

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-06-22
Du är välkommen med Din ansökan senast 22 juni 2009. Ange ev. löneanspråk.
Barn- och utbildningsförvaltningen
Karlbergsgymnasiet //att. Britt Svarfvar
Schölinsgatan 7
662 32 Åmål

Kontakt
Rektor Britt Svarfvar, tfn 0532-172 18, 070-63 18 670, britt.svarfvar@edu.amal.se
Rektor Björn Lindeberg, tfn 0532-172 12, 0730-61 51 88, bjorn.lindeberg@edu.amal.se

Facklig kontakt
Lärarförbundet: Håkan Björnsson 0532-174 88, 0532-188 41, hakan.bjornsson@edu.amal.se
LR: Jörgen Westman, tfn 0532-172 43, jorgen.westman@edu.amal.se

Företag
Åmåls Kommun, Barn- och utbildningsförvaltningen

Adress
Åmåls Kommun, Barn- och utbildningsförvaltningen
Box 62
66222 ÅMÅL

Kontorsadress
Kyrkogatan 2, Norrtull

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0532-17000
Faxnummer: 0532-16851
E-postadress: barn.utbildning@amal.se

Jobbnummer
465038

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Åmåls Kommun, Barn- och utbildningsförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Åmåls Kommun, Barn- och utbildningsförvaltningen: