Lärare i webbutveckling och digitalt skapande

Södertälje kommun / Gymnasielärarjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla gymnasielärarjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Södertälje kommun i Upplands Väsby, Sundbyberg, Stockholm, Botkyrka, Södertälje eller i hela Sverige

En dag på jobbet
Du kommer att arbeta med elever på teknikprogrammet, som läser informations- och medieteknik. Du ingår även i arbetslaget för teknik och samverkar med övriga lärare.


Vi erbjuder dig
Wendela Hebbegymnasiet erbjuder en kreativ miljö för både elever och lärare. Vi har sedan tidigare teknikutbildningar riktade mot design och arkitektur och startar nu upp en ny inriktning mot informations- och medieteknik där du kommer att bli en viktig kugge. I takt med att inriktningen växer kan tjänsten komma att utökas.

Vem är du?

Vi söker dig som är behörig att undervisa i webbutveckling och digitalt skapande. Meriterande är om du har kunskaper i webborienterad programmering. Vi vill att du är öppen för att samarbeta med övriga lärare och att du jobbar relationsskapande med eleverna.


Välkommen till oss!
Wendela Hebbegymnasiet har idag ca 480 elever och 80 anställda. Vill du veta mer om tjänsten, kontakta Lars Grahm, 08-523 019 20.

Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

Varaktighet, arbetstid
Dagtid ferietjänst

Publiceringsdatum
2017-05-04

Ersättning
Individuell
Individuell

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anne Karlsson 08-5230 1475

Företag
Södertälje kommun

Adress
Södertälje kommun
Västergatan 4
15189 Södertälje

Kontorsadress
Västergatan 4

Jobbnummer
3475824

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Södertälje kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Södertälje kommun: