Lärare i textilslöjd

Vikingaskolan / Lärarjobb (praktisk-estetiska ämnen) / Haninge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla lärarjobb (praktisk-estetiska ämnen) i Haninge, Ödeshög, Hjo, Vadstena, Boxholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Vikingaskolan i Haninge

Vikingaskolan söker en textilslöjdslärare på 100%. Arbetsuppgifterna är undervisning i textilslöjd i år 2-6. Vi vill gärna att den sökande brinner för sitt ämne.Vikingaskolan anser att det är viktigt att ha ett stort hjärta för eleverna. Vi ser gärna att den sökande ser en utmaning att möta och bemöta elever på ett glädjefullt och respektfullt sätt.

De kvalifikationer vi eftersöker är behörig lärare i textilslöjd. Du bör också vara väl förtrogen med läroplanens värdegrund och kunskapsuppdrag, samt ha förmåga att se varje elevs behov. Intresse och erfarenhet av arbete i en mångkulturell miljö är meriterande. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet samt vid drivkraft och initiativkraft för pedagogisk utveckling i en föränderlig miljö.

På Vikingaskolan har vi följande kompetenskrav på personalen: personlig mognad, initiativtagande, lojalitet, kulturell medvetenhet, förmåga att leda och motivera och vara kvalitetsmedveten.

Vikingaskolan är en F-5-skola med cirka 380 elever och är beläget i centrala Handen.

Publiceringsdatum
2012-05-15

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-05-30
Endast behöriga textilslöjdslärare är aktuella, övriga ansökningar besvaras inte.
Ange följande referens när du ansöker: slöjdlärare
Ansökan kan skickas till e-postadress: jan.ahmadi@haninge.se

Företag
Vikingaskolan

Adress
Vikingaskolan
13681 Haninge

Kontorsadress
Sleipnervägen 2
Handen

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-606 80 97
E-postadress: jan.ahmadi@haninge.se

Jobbnummer
1244574

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Vikingaskolan

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Vikingaskolan: