Lånehandläggare Till Familjärt Företag I Malmö
Ryska Posten Bemanning / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Malmö,
Helsingborg,
Härryda,
Mölndal,
Göteborg eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en struktureradlånehandläggare som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering inom varierande områden. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en lånehandläggare till vår kund som är ett litet, familjärt låneföretagmedkontori centrala Malmö. Företaget expanderar och söker därför en ny medarbetare till deras team.I rollen somlånehandläggare arbetar du delvis självständigt och delvis i ettteam med regionchef samt säljande personal i Stockholm.Arbetetinnebär främst att effektivt handläggainkommande låneärenden och ha kontakt medexterna leverantörer samt hantering avregistreringar i bolagets kundsystem. Tjänsten är på heltid, tillsvidareoch arbetstiderna är måndag-fredagfrån 08.00-17.00. Tjänsten kommer även att innebära en delaffärsresor till Stockholm och andra städer.Tjänsten är perfekt för dig som brinner för att arbeta med kundservice och administration.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
Publiceringsdatum2018-10-05ArbetsuppgifterSom lånehandläggare kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:
• Hantera inkommandesamtal.
• Registrera och bedöma inkommande låneansökningar.
• Administrativ hantering av låneärenden.
• Avtalsskrivningar med kunder.
• Kontakt med banker och leverantörer.
• Assistera kundansvarig vid informationsmöten både i Malmö och i andrastäder.
• Bistå med andra uppgifter av varierande karaktär som kan förekomma i ett litet företag.
VI SÖKER DIG SOM
• Har god telefonvana.
• Goda kunskaper inom Officepaketet och Outlook.
• Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift.
Det är meriterande om
• Du har erfarenhet av kundtjänst
• Duharerfarenhetav service
Som person är duserviceinriktad, noggrann och strukturerad. Vidare är du stresstålig, initiativtagande ochansvarsfull. Du är van att arbeta både i team och självständigt.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Unger
emma.unger@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Ryska Posten Bemanning
21231 Malmö
KontorsadressRyska Posten Bemanning, Malmö
Jobbnummer 4385319
Observera att sista ansökningsdag har passerat.