Landschef Danmark/Norge

Klarna AB / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Klarna AB i Stockholm, Uppsala eller i hela Sverige

Klarna AB söker dansk- eller norsktalande landschef till Customer Care
Inom Klarna AB’s nordiska Customer Care-avdelning söker vi just nu en dansk- eller norsktalande landschef för vårt dansk-norska team. Vi söker en person för att leda personalen mot ännu högre höjder!
Din huvudsakliga uppgift att säkerställa att effektivitet, glädje och gemenskap präglar arbetet. Gruppen är liten och du kommer från tid till annan vara operativ i det dagliga arbetet. Då du leder både dansk och norsktalande medarbetare och ingår i Nordic Customer Cares ledningsgrupp som är svensktalande ser vi det som självklart att du är van att anpassa dig till olika kulturer och har god språklig förståelse för flera av de nordiska språken.
Vi erbjuder i dagsläget 8 glada medarbetare med god gemenskap, högt ställda mål i en kreativ miljö med högt i tak. Idag arbetar dessa medarbetar främst med kundservice via telefon och e-mail men även en stor del administrativa ärenden. Vi har en god mix av personligheter och ser det som en stark tillgång i verksamheten och också som din utmaning att utveckla.
Du har inga problem att säkerställa att processer och administration sköts enligt fastställda ramverk, vilka från tid till annan måste utmanas, och kan alltid hugga i för att utveckla nya fungerande processer alternativt vidareutveckla befintliga processer.
Ditt huvudintresse är att leda personal, utveckla personligheter, coacha. Till detta brinner du för goda kundrelationer och erhålla excellent service utanför de normala ramverken. Vi vill hitta en prestigelös och självgående person med en stor mängd sunt förnuft och gott omdöme som klarar av att hantera många ärenden samtidigt i en föränderlig miljö. Du kommer fatta beslut både på hög strategisk nivå och på lägre operativ nivå i ditt dagliga arbete och vi ställer höga krav på att du kan fatta dessa beslut.
Tidigare erfarenheter från arbets- eller personalledning är meriterande och erfarenhet från operativt arbete i en kundservice är ett absolut krav. Vi söker en person som är ett lysande föredöme, har naturliga ledaregenskaper och en hög personlig mognad. Driv kombinerat med eftertanke kommer vara avgörande för valet av ledare.
Tjänsten är en tillsvidare heltidstjänst och placeringen är Stockholm.
Individuell lönesättning.
Kontaktperson: Karin Burgaz Nordic Customer Care Manager +4676 526 00 18

Publiceringsdatum
2009-11-14

Arbetstider och omfattning
Heltid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-11-27
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Karin Burgaz, 0812012000

Företag
Klarna AB

Adress
Klarna AB
Norra Stationsgatan 61
11343 Stockholm

Jobbnummer
537167

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Klarna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Klarna AB: