Läkemedelsspecialister till Huskvarna
Kronans Droghandel / Apotekarjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla apotekarjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kronans Droghandel i Jönköping,
Mullsjö,
Nässjö,
Ulricehamn,
Eksjö eller i
hela Sverige Kronans Droghandel är en nationell apotekskedja med ett inspirerande sortiment. Vår spännande verksamhet har sin bas i gedigen kunskap om läkemedelsmarknaden, vilket vår 100-åriga historia vittnar om. Vi tror att vår förmåga till nytänkande och kreativitet, samt att vi bemöter varandra och våra kunder med kunskap, service och glädje, bidrar till vår framgång på den nya marknaden. Läs mer på
www.kronansdroghandel.se.Nu är vi intresserade av dig! För att lyckas behöver vi medarbetare som vill vara med och påverka framtidens apoteksmarknad och som vill växa och utvecklas med oss.Apoteket i Huskvarna
Kronans Droghandel Huskvarna är ett av länets största apotek och beläget i Huskvarna Vårdcentrum. Vi har en stor fin butik som nu under vården uppgraderas enligt nytt koncept. Apoteket har totalt 12 st medarbetare med en bakgrund som gör att både förnyelse och kontinuitet representeras. Nu söker vi två nya medarbetare till vårt team.
Publiceringsdatum2013-01-28Dina arbetsuppgifterDina huvudsakliga arbetsuppgifter som läkemedelsspecialist är rådgivning och försäljning av receptbelagda läkemedel, receptfria mediciner och egenvårdsprodukter. Vidare är du delaktig i arbetet med att etablera och utveckla samarbeten med bl.a. hälso- och sjukvård för att positionera oss på orten.
Alla i teamet har ett ansvar att dela med sig av kunskaper och erfarenheter i det dagliga apoteksarbetet. Vi ska öka kundföljsamheten och flexibiliteten på våra apotek genom att vi strävar efter att alla medarbetare i teamet är delaktiga i arbetsområdena: lager och logistik, kassa, administration, sortiment och kampanj.
Ansvarsområden: en av tjänsterna innebär att vara läkemedelsansvarig farmacevt och erfarenhet av det är meriterande.
Dina personliga egenskaperSom medarbetare på Kronans Droghandel strävar du efter bästa service för kunden, genom professionell rådgivning och energi i kundmötet. Du har ett stort intresse för försäljning och har resultatfokus - tillsammans med dina kollegor arbetar ni mot apotekets uppställda mål.
Vidare är du lyhörd, kan arbeta självständigt och du motiveras av utmaningar i din vardag. Du har en god förmåga att kommunicera med våra kunder och dina kollegor, som person är du även öppen, ansvartagande och flexibel. För att trivas hos oss tycker du om att arbeta i team, du tar initiativ och du vill bidra till en god arbetsmiljö.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och som medarbetare vill du utvecklas tillsammans med oss, för att bidra till arbetsglädje och ett bra kundbemötande.
KompetenserVi söker dig som är farmaceut dvs legitimerad receptarie eller apotekare.
Sista dag att ansöka är 2013-02-28
Anställningsform: heltid 40 h/v eller enligt överenskommelse
Tillträde: enligt överenskommelse
Vill du vara med?
Skicka din ansökan via vårt rekryteringssystem. Tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!
Har du frågor om tjänsterna är du välkommen att kontakta: Marikka Florin telefon 070-2028393
Välkommen med din ansökan!
Säljsamtal undanbedes!
På Kronans Droghandel är Du som medarbetare vår allra viktigaste förutsättning för att nå våra mål. Därför vill vi vara en attraktiv arbetsgivare som erbjuder förmånliga anställningsvillkor, ett gott ledarskap och goda möjligheter till kompetensutveckling. Men framförallt erbjuder vi en företagskultur där du som medarbetare får ta ansvar och egna initiativ och där vi tror att arbetsglädje är grunden till ett gott kundbemötande!
Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKronans Droghandel
AdressKronans Droghandel
Lindhagensgatan 120
10425 Stockholm
Jobbnummer 1450931
Observera att sista ansökningsdag har passerat.