Läkarsekreterare

Länssjukhuset, Administration / Administratörsjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Kalmar, Mörbylånga, Borgholm, Nybro, Torsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Länssjukhuset, Administration i Kalmar

Hälso- och sjukvårdsförvaltningen LÄKARSEKRETERARE Visstidsanställning
100% Arbetsplats: Resursenheten, Kalmar Varaktighet: 6 mån 2008-01-01
t.o.m. 2008- 06-30. Eftersom efterfrågan på läkarsekreterarvikarier är
stor, utökar vi under våren 2008 Resursenhetens personalgrupp med ytterligare en
läkarsekreterare. Kvalifikationer: Läkarsekreterarutbildning.
Som sekreterare inom Resursenheten arbetar du, efter introduktion, som
korttidsvikarie inom flera olika verksamheter. Arbetsfältet kan bestå både
av enheter inom Länssjukhuset och inom primärvården, varför stor flexibilitet
avseende arbetstider och arbetsuppgifter fordras. Arbetet kräver såväl
stor självständighet som ansvarskänsla och samarbetsförmåga. Förutom några års
yrkeserfarenhet måste du ha lätt för att smälta in i olika arbetsgrupper och för
att lära dig nya arbetsuppgifter. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Publiceringsdatum
2007-11-21

Anställningstyp/arbetstider
Tidsbegränsad. Heltid. Dagtid. 6 mån 2008-01-01 t.o.m. 2008-06-30.

Ersättning
Fast lön. Kollektivavtal finns.
Facklig företrädare
SKTF, Kerstin Ljungberg, 0480-84631. KerstinLj@LTKALMAR.SE .

Kontakt
Enhetschef, Ingrid Wåhlin, 0703- 408851. IngridW@LTKALMAR.SE .

Så ansöker du
Ansökan inkommen senast 071210. Ansökan märkt med refnr 07-165 skickas till
Länssjukhuset, Personalenheten, 391 85 Kalmar.Ansökan ska vara inkommen senast
2007-12-10. . Ange referensnummer 07-165

Företag
LÄNSSJUKHUSET, Administration
391 85 KALMAR Tel 0480-81000
Mer information på http://www.ltkalmar.se

Jobbnummer
68067

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

   

Prenumerera på jobb från Länssjukhuset, Administration

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Länssjukhuset, Administration: