Lagerpersonal med truckkort.
Today Consulting AB / Lagerjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla lagerjobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Today Consulting AB i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna består av expedition av badrumsartiklar med truck.
Vi ser gärna att du har en god truckvana samt god fysik då tunga lyft förekommer.
Har du erfarenhet av orderplock sedan tidigare är det väldigt meriterande.
Vi söker främst timanställda med annan huvudsaklig sysselsättning men även heltidspersonal.
Vänligen var nogrann med att skriva vilken grad av anställning du ansöker.
Arbetstiderna är dagtid Måndag-Fredag 7.00-15.45.
Din profil
Vi söker en person som är:
• Noggrann
• Kan variera i tempo
• Ansvarsfull
• Intiativtagare
• Lagspelare
• Målinriktad
Krav;
Truckkort A1-A4
Flytande svenskakunskaper i tal och skrift
Meriterande:
B.körkort
Om företaget
Företag är välkänt inom badrumsartiklar via E-handel och butik.
Om oss
VI ÄR TODAY CONSULTING
Vi jobbar med bemanning och rekrytering för dig inom tillverkningsindustrin i västra och södra Sverige. För att du ska kunna fokusera på din kärnverksamhet. Med lång erfarenhet av rekryterings- och bemanningsbranschen vet vi hur viktigt det är att ha rätt person på rätt plats, vid rätt tillfälle. Vi är snabba. Vi är effektiva. Och vi jobbar med hjärtat.
Så du kan vara lugn, och lita på att vi förbereder din morgondag på bästa möjliga sätt. Redan idag.
Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Visstid, 3-6 månader
Publiceringsdatum2018-09-20ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-21
Ange följande referens när du ansöker: 116
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktArian Berisha
arian.berisha@todayconsulting.seFöretagToday Consulting AB
AdressToday Consulting AB
Hävertgatan 29
25442 Helsingborg
KontorsadressHävertgatan 29
Jobbnummer 4358183
Observera att sista ansökningsdag har passerat.