Lagermedarbetare med Ledaregenskaper

Arena Personal AB / Lagerjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla lagerjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Södertälje, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-10-14

Om tjänsten
Kan du köra truck, planera och leda det dagliga arbetet, hantera administrativa saker och är en härlig person? Då kanske det är dig vi letar efter.

Arbetsuppgifter
Du kommer att få jobba självständigt med saker som rör lagret - det innefattar bland annat att leda och fördela det dagliga arbetet för ca 20 personer, ta emot och skicka gods, hämta och lämna gods på lagret, registrera leveranser i systemet, boka hämtning, skriva frakthandlingar och hålla ordning. Du ser till att allt rullar och delar med dig av din positivism och erfarenheter, gärna komma med idéer till förändring och förbättring.

Om företaget
Våra kunder är aktiva i bilbranschen och arbetet är ute på deras anläggningar runt om i Stockholm.

Profil
Du är en ansvarsfull och självgående person med ledarerfarenhet, som vill ta hand om lagret och de personer som arbetar där på bästa sätt! Du vet att service och människor som trivs på jobbet är ett vinnande koncept för att få arbetsdagarna att bli effektiva och roliga. Du tycker om att finna lösningar till förenklingar och förbättringar på arbetsplatsen. Stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper.

Kvalifikationer
• Erfarenhet av att leda och fördela arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Kunskaper i engelska i tal och skrift
• Tekniskt intresserad
• B-körkort + truckkort
• Datorvana

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om verksamheten

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-08
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2627
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helén Schoultz 0103303066

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm

Kontorsadress
Box 30117, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2478079

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: