Lagerarbetare med goda IT-kunskaper

Komet Sverige AB / Lagerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla lagerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Härryda eller i hela Sverige

Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.

Tycker du om ordning och reda?

Gillar du att arbeta i en bred roll med frihet under ansvar?

Komet söker nu för kunds räkning en person som ska fungera som lageransvarig. Här kommer du att jobba med att:

•           Plocka och packa produkter efter orderlista

•           Beställa transporter

•           Hålla ordning på lagret

•           Ta emot leveranser

•           Packa upp produkter

Du kommer att arbeta tätt ihop med lagerchefen och samarbetar med ordermottagare för att ge så bra service till kunderna som möjligt. Du ingår i ett team om 6 personer som tillsammans verkar för att effektivisera och förbättra processer och rutiner. Du kommer att vara delaktig i att skapa ett nordiskt center för företagets lagerhantering och blir en mycket viktig del i företagets framtid.

Är du den vi söker?
Vi söker dig med något/några års praktisk erfarenhet av lagerarbete och mycket goda datakunskaper, det är en merit om du har arbetat i Dynamics AX eller liknande system samt erfarenhet av arbete med förändringsprocesser. Som person är du social, serviceminded, noggrann och flexibel. Då du kommer att vara delaktig i arbetet med att effektivisera företagets rutiner och processer är det viktigt med en förmåga att se helheten. Du gillar att arbeta i en dynamisk miljö med ett växlande tempo och föredrar att hela tiden ha att göra. Svenska och engelska i tal och skrift är en förutsättning då du kommer att mycket kontakter både internt och externt. Körkort är meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Vi ser fram emot din ansökan redan idag då vi går igenom ansökningarna löpande. Du registrerar enkelt din ansökan via nedanstående formulär, vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot ansökningar via mail.

Information om tjänsten
Start: 10 december
Omfattning: Heltid
Arbetstid: 8.00-17.00
Lön: Enligt avtal

Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder. Före rätt person finns goda möjligheter till rekrytering (anställning hos kund)

Publiceringsdatum
2012-11-24

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-12-24
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
KC-CA, Konsultchef 020-25 26 00

Företag
Komet Sverige AB

Adress
Komet Sverige AB
Sven Hultins gata 9
41288 Göteborg

Jobbnummer
1401012

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Komet Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet Sverige AB: