Lageransvarig - Inleverans

Zoovillage AB / Lagerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla lagerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Zoovillage AB i Stockholm

Zoovillage.com är sedan 1998 en av Sveriges första e-handelsbutiker som säljer kläder, skor och accessoarer från välkända varumärken online. Vi är auktoriserade återförsäljare av alla våra varumärken och riktar oss i första hand mot de skandinaviska marknaderna. Hos oss kommer du arbeta med produkter från varumärken som Acne Studios, Adidas, J. Lindeberg, Rodebjer, By Malene Birger, Gant och många fler.

Nu söker vi dig som vill bidra till hjärtat av vår verksamhet - vårt lager. Vi söker en målinriktad och lösningsorienterad Lageransvarig för Inleverans som ska ansvara för inleverans av varor samt returhanteringen på vårt lager i centrala Stockholm.

I rollen som Lageransvarig för inleverans kommer du arbeta för att hantera och optimera logistikflödet för inleveranser och returer enligt uppsatta mål och instruktioner från vår produktadministratör respektive kundtjänstansvarig. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att säkerställa hög lagerkvalitét, både gällande ordning och reda såväl som korrekta lagersaldon och att inleveranser och returer genomförs korrekt och enligt uppsatta rutiner. Du arbetar utifrån ett helhetsperspektiv i syfte att effektivisera och maximera försäljning och kundnöjdhet. Du förväntas också motivera, inspirera och utveckla dina medarbetare i syfte att nå uppsatta mål och förväntningar.

För att lyckas i tjänsten krävs att du har stor erfarenhet av lagerarbete och lagerflöden. Du bör ha erfarenhet av att arbeta inom e-handel och ett intresse för mode och textil är såklart ett stort plus! Då du arbetar nära dina kollegor ser vi att du har lätt för att samarbeta och trivs i en roll med flera sociala kontaktytor.

Publiceringsdatum
2021-09-23

Dina arbetsuppgifter
• Varumottagning och varupåfyllning
• Returhantering
• Hyllplatsoptimering
• Optimera och utveckla processer för inleveranser och returhantering

Vi ser gärna att du har:

• Minst 2 års arbetslivserfarenhet från liknande roller
• Erfarenhet av e-handel inom detaljhandel/mode
• Det är meriterande om du är van att hantera transportdokumentation och tullhantering
• Du ska ha god erfarenhet från att arbeta i Microsofts Office-program
• Goda erfarenheter från arbete i program för WMS och affärssystem för lagerhantering
• Svenska - flytande i tal och skrift är ett krav
• Engelska - flytande i tal och skrift är ett krav
• Ett stort intresse för mode, varumärken och e-handel!

Vi söker dig:

• Som är noggrann och strukturerad i ditt arbete
• Som drivs av att utveckla och effektivisera processer/flöden
• Som trivs i en miljö med "ordning och reda"
• Som är lösningsorienterad och har goda kommunikativa förmågor
• Som gillar att arbeta i små organisationer och ta eget ansvar
• Som är en "doer" och inte lämnar arbetsuppgifter åt slumpen
• Som är engagera och flexibel

Arbetstid: Vardagar 08-17

Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse

Lön: Fast lön

Typ av anställning: Tillsvidare med provanställning

I din ansökan till oss är det viktigt att du skickar med ditt CV, personligt brev samt löneanspråk.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Zoovillage AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Zoovillage AB (org.nr 556632-1914), http://www.zoovillage.com

Arbetsplats
Zoovillage

Jobbnummer
5988054

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Zoovillage AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Zoovillage AB: