Lageradministratör på deltid, Södertälje

Randstad AB / Administratörsjobb / Södertälje
2022-09-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Lageradministratör på deltid, Södertälje" (publicerad 2022-11-11) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Södertälje, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-09-29

Dina arbetsuppgifter
Är du noggrann, social och självgående? Har du erfarenhet av administrativt arbete och trivs i lagermiljö? Vi söker en lageradministratör till kund i Södertälje. Som administratör är din uppgift att hantera den administrativa delen på lagret. Detta är ett konsultuppdrag på ca 50%.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Som lageradministratör kommer du att ha en självständig roll och ansvara för verksamhetens administration. Din roll kommer att vara en nyckelposition hos kunden.

I rollen som lageradministratör arbetar du med att:
Ta hand om inkommande telefonsamtal och mejl från kunder
Hantera orderregistrering
Skapa och skicka datalistor och rapporter till kunder och transportörer
Reklamationshantering



Kvalifikationer
För att du ska trivas i rollen som lageradministratör ser vi att du:
Gärna tar ansvar och har lätt för att lära dig nya saker
Du är social och har lätt att komma i kontakt med nya människor
Har körkort och tillgång bil
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Så ansöker du
Sista ansökningsdag 2022-10-10. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Patricia, Göz patricia.goz@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Randstad AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201409596".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Patricia Göz
patricia.goz@randstad.se
+46700000000

Jobbnummer
7026322

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: