Lager- och logistikansvarig sökes till kund i Örnsköldsvik

Konsultia AB / Lagerjobb / Örnsköldsvik
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla lagerjobb i Örnsköldsvik, Nordmaling, Kramfors, Bjurholm, Sollefteå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Konsultia AB i Örnsköldsvik, Nordmaling, Kramfors, Sollefteå, Härnösand eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
Vår kund söker nu en lager- och logistikansvarig. Arbetsplatsen är belägen i Örnsköldsvik.
I arbetsuppgifterna ingår att leda och organisera företagets nya lager samt övrig lagerpersonal på ca 4 personer. Du kommer att arbeta med att utveckla både lager och logistik samt att sätta upp mål, följa upp nyckeltal mm. I arbetsuppgifterna ingår också att själv arbeta på lagret. Körkort är ett krav och erfarenhet av truckkörning och truckkort mycket meriterande.
OBS! Uppdraget ska tillsättas omgående och ansökningstiden är mycket kort! Sök därför direkt och vänta inte med din ansökan!

Din profil
Vi söker dig som har god erfarenhet från att själv arbeta på ett välstrukturerat lager. Du bör ha tidigare erfarenhet av arbetsledning, av logistik och av att strukturera och sätta mål. Har du erfarenheter av Monitor affärssystem är det meriterande men inte ett krav. God datavana krävs dock.

För oss är din personlighet viktig. Vi söker dig som vill jobba utifrån våra värderingar genom att vara ansvarsfull, engagerad, kundfokuserad och utstråla arbetsglädje. Du har ett eget driv, är kreativ och nytänkande. Vidare har du en positiv attityd, är noggrann, ansvarstagande, kvalitetsmedveten och tycker om att lämna ifrån dig ett bra utfört arbete. Du ska kunna jobba självständigt och ta ansvar för dina arbetsuppgifter men även arbeta bra i team tillsammans med andra.

Övrig information
Arbetstiden är förlagd heltid, dagtid, 40 tim/vecka och uppdraget ska tillsättas omgående. Du kommer att bli anställd via oss som konsult, men för rätt person finns möjlighet till anställning hos kunden inom ett antal månder. Uppdraget är mycket långsiktigt.
Vi genomför också intervjuer löpande, så vänta inte med din ansökan!

Konsultia jobbar hårt för att hitta de bästa konsulterna till våra kunder och som kandidat är du viktig för oss. För att öka våra kunders konkurrenskraft arbetar vi för att öka andelen kvinnor i våra kundföretag och för att nå en jämn könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten.

Välkommen med din intresseanmälan redan idag!


Om oss
Vårt mål är att vara Norrlands bästa bemanningsföretag!

Konsultia är specialister på personaluthyrning och rekrytering till Norrlands industri- och logistikföretag.

Genom att erbjuda en bra arbetsmiljö, spännande uppdrag och goda utvecklingsmöjligheter arbetar vi för att vara branschens attraktivaste arbetsgivare. Hos oss är människorna vår viktigaste tillgång.

Konsultia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Det innebär att du som anställd har schyssta villkor. Du har marknadsmässig lön, reglerad semester, rätt till sjuklön samt pension och försäkringar. Dessutom får alla våra anställda friskvårdsbidrag och tillgång till företagshälsovård. Konsultia är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

Vi brinner för industrijobben i Norrland och känner stolthet för den närvaro vi erbjuder våra kunder. Våra kontor finns etablerade i Skellefteå, Robertsfors, Umeå, Örnsköldsvik, Sundsvall, Gävle, Borlänge och Bollnäs. Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.konsultia.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-04-04

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-07
Ange följande referens när du ansöker: 1346
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna-Lena Eriksson

Företag
Konsultia AB

Adress
Konsultia AB
Örnsköldsgatan 4
89132 Örnsköldsvik

Kontorsadress
Örnsköldsgatan 4

Jobbnummer
4713711

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Konsultia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Konsultia AB: