Kvittoadministratör till Benify

Benify Stockholm / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Benify Stockholm i Stockholm, Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

Receipts Administrator till Benify!
Benify expanderar i snabb takt och vi söker nu ytterligare en stjärna till vår härliga kundservice inom gruppen Receipt Administrators.
Är du noggrann och effektiv?
Trivs du med att arbeta i grupp i ett högt tempo?
Då kan det vara dig vi söker!
Vi är en tight grupp som gärna umgås både på kontoret och efter arbetstid. Vi älskar det vi gör, arbetar hårt och gillar att ha kul tillsammans. Vill du bli en del av vårt gäng?

OM TJÄNSTEN
Som Receipt Administrator kommer du att arbeta med Benifys post- och kvittohantering samt kringliggande administration. Varje dag mottar vi stora volymer med fysisk post, samt digitala kvitton från medarbetare hos våra kunder. Ditt uppdrag är att tillsammans med gruppen öppna posten, granska, dokumentera och arkivera dessa. I arbetet ingår även att informera avsändaren om underlaget är godkänt eller ej, och vid behov begära kompletterande underlag.

Publiceringsdatum
2018-11-12

Arbetsuppgifter
• Öppna och sortera inkommande post från medarbetare hos våra kunder
• Hantera kvittounderlagen samt dokumentera och arkivera dessa
• Informera avsändaren via e-post och meddela om underlaget är godkänt eller ej
• Samarbeta med andra avdelningar på Benify för att hålla dig uppdaterad om de senaste reglerna gällande godkända friskvårdsaktiviteter
• Tillkommande administrativa uppgifter

VEM ÄR DU?
Vi söker dig som är ansvarsfull, noggrann och effektiv. Benify sätter stort värde på teamkänsla och samarbete, framåtanda och flexibilitet. Vårt mål som företag är "world domination" - ett mål vi hoppas att du vill dela med oss. Vi hoppas att du tycker om att arbeta mot mål då vi mäter vår framgång regelbundet i form av olika statistiska mätbara mål.

Vi ser att du som söker har:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av service från butik, hotell, restaurang eller liknande arbete
• Har viss administrativ erfarenhet
• Kan svenska och engelska i tal och skrift

Start: Omgående
Omfattning: Heltid (08:30-17:30) måndag-fredag
Plats: Östermalm, Stockholm
Platser: 1
Kontaktperson: Hannah Steele (HR), Philip Niemi

ANSÖKAN
Brinner du för administration? Vill du följa med på vår resa mot att erövra världen? Klicka på "Ansök" nedan för att snabbt och enkelt anmäla ditt intresse. Intervjuer sker löpande så vänta inte med att ansöka! Tjänsten kan komma att tillsättas före sista datum.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Benify Stockholm

Adress
Benify Stockholm
Banérgatan 16
11523 Stockholm

Kontorsadress
Banérgatan 16

Jobbnummer
4451867

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Benify Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Benify Stockholm: