Kvalitetsutvecklare på Kundservice

3 / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 3 i Stockholm, Solna, Täby, Södertälje, Gnesta eller i hela Sverige

Vi på 3 tror att livet blir roligare om man upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på 3 som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Varmt välkommen till 3.

Vi söker dig som vill vara med och driva 3 Kundservice sätt att arbeta med operativ kvalitetsutveckling och vara drivande i utveckling av rutiner och processer. Framförallt hjälper du oss att utvecklas och bli ännu bättre i våra kundkontakter.

Vi söker dig som vill vara med och göra 3 Kundservice till Sveriges bästa kundservice. I din roll är du navet i kundservice kvalitetsutveckling och processutveckling. Du stöttar organisationen med analyser av vad kunder ringer in om och varför, samt hur vi kan bli bättre i mötet med kunden. Detta i syfte att utveckla vår kvalitet, effektivitet och vår försäljning. Du jobbar i Ledningsgruppen för Kvalitetsledningen och rapporterar direkt till avdelningschefen för Kvalitetsledningen och ingår i en grupp som består av kvalitetsutvecklare och gruppchefer.

Tjänsten innebär i korthet att medverka i och leda projekt för utveckling av produkter, system och processer eller rutiner genom att:

• Kvalitetsutveckla, kostnads - och arbetseffektivisera Kundservice.
• Analysera data och arbeta för att minimera samtalsvolymen in till vår kundservice.
• Förse kundansvariga och gruppchefer med relevant och kommunikativ information.
• Implementera tjänster, kampanjer, produkter, rutiner och förändringar när de lanseras.
• Kravställning av allt från IT-system till förändring av processer och rutiner internt.

Vi är en snabbfotad organisation som älskar förbättringsarbete. Därför söker vi dig som trivs i en föränderlig organisation, har ett starkt personligt driv och som gillar att påverka. Du är duktig på att lyfta blicken samtidigt som du förstår vikten av att gå ner på detaljnivå för att utveckla lösningar.

För att lyckas i din tjänst behöver du ha ledarerfarenhet då du kommer att leda utvecklingsarbete för individer, grupper och för verksamheten. Du kommer att representera Kundservice i flera olika forum. Du behöver vara strukturerad i ditt arbete samt analytisk och pragmatisk i dina relationer med andra. Du behöver vara en stark kommunikatör för att nå fram med dina budskap till individer och grupper i utbildningssyfte såväl som i ledningsgruppen.

Vi ser gärna att du har:

• Erfarenhet av processutveckling och projektledning. Erfarenheter av LEAN eller Six Sigma ärmeriterande.
• Erfarenhet från kundservice/call center eller butik. 
• Mycket goda kunskaper i office-paketet, (Visio, Excel, Powerpoint). 
• Mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska.

Vad kan vi erbjuda dig? 

Vi som jobbar här trivs tillsammans. Vi jobbar hårt för att nå våra mål och vi firar våra segrar. Gillar du en informell men proffsig miljö så kommer du garanterat att trivas här. Om du vill växa tillsammans med oss så finns det stora utvecklingsmöjligheter. Läs mer om hur det är att arbeta på Tre här:  https://www.tre.se/jobb . Vid frågor kontakta Henrik Levinson,  henrik.levinson@tre.se .

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Publiceringsdatum
2016-10-10

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
3

Adress
3
Lindhagensgatan 98
10425 Stockholm

Kontorsadress
Lindhagensgatan 98

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3095270

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 3

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 3: