Kvalitetsutvecklare 3Kundservice Företag

3 / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 3 i Stockholm, Solna, Täby, Södertälje, Gnesta eller i hela Sverige

3 vågar vara annorlunda. Vi är ett snabbt växande företag som ständigt utmanar marknaden för mobil kommunikation i vår kamp för Sveriges nöjdaste kunder. Nu söker vi engagerade medarbetare som vill bli bäst på det de gör i en energifylld miljö med ett högt tempo och högt satta mål.

3 Kundservice Företag hanterar kundservicen för alla våra företagskunder. Vi driver all kundservice i egen regi och det är vi väldigt stolta över. Vi söker dig som vill vara med och göra Kundservice Företag till Sveriges bästa företagskundservice. I din roll är du navet i kundservice kvalitetsutveckling och processutveckling. Du stöttar organisationen med analyser av vad kunder ringer in om och varför, samt hur vi kan bli bättre i mötet med kunden. Detta i syfte att utveckla vår kvalitet, effektivitet och vår försäljning. Du jobbar i Ledningsgruppen på Kundservice Företag och rapporterar direkt till avdelningschefen för Kundservice Företag och ingår i en grupp som består av gruppchefer, coach och kompetensutvecklare. Tillsammans ansvarar vi för våra 65 kundansvarigas försäljning, kundnöjdhet och effektivitet.

Tjänsten innebär i korthet att medverka i och leda projekt för utveckling av produkter, system och processer eller rutiner genom att:

• Kvalitetsutveckla, kostnads - och arbetseffektivisera Kundservice Företag.
• Analysera data och arbeta för att minimera samtalsvolymen in till vår kundservice.
• Förse kundansvariga och gruppchefer med relevant och kommunikativ information.
• Implementera tjänster, kampanjer, produkter, rutiner och förändringar när de lanseras.
• Kravställning av allt från IT-system till förändring av processer och rutiner internt.

Just nu händer det mycket på företagsmarknaden och vi på 3 lägger mycket fokus på företagssegmentet. Därför söker vi dig som trivs i en föränderlig organisation, som har ett starkt personligt driv och som gillar att ha stor påverkan.

För att lyckas i din tjänst behöver du ha ledarerfarenhet då du kommer att leda utvecklingsarbete för individer, grupper och för verksamheten. Du kommer att representera Kundservice Företag i flera olika forum. Du behöver vara strukturerad i ditt arbete samt analytisk och pragmatisk i dina relationer med andra. Du behöver nå fram med dina budskap till individer och grupper i utbildningssyfte såväl som i ledningsgruppen.

Vi ser gärna att du har:

• Erfarenhet av processutveckling och projektledning. 
• Erfarenhet från kundservice eller call center. 
• Mycket goda kunskaper i office-paketet, (Visio, Excel, Powerpoint). 
• Mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska.

Vad kan vi erbjuda dig?

Vi som jobbar här trivs tillsammans. Vi jobbar hårt för att nå våra mål och vi firar våra segrar. Gillar du en informell men proffsig miljö så kommer du garanterat att trivas här. Om du vill växa tillsammans med oss så finns det stora utvecklingsmöjligheter. Läs mer om hur det är att arbeta på Tre här: https://www.tre.se/jobb . Vid frågor kontakta Silvia Bakir på tel 0735 43 84 71.

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Publiceringsdatum
2016-06-23

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
3

Adress
3
Lindhagensgatan 98
10425 Stockholm

Kontorsadress
Lindhagensgatan 98

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2922598

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 3

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 3: