Kvalitetssäkrare till Kundservice på 3
3 / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 3 i Stockholm,
Solna,
Täby,
Södertälje,
Gnesta eller i
hela Sverige 3 vågar vara annorlunda. Vi är ett snabbt växande företag som ständigt utmanar marknaden för mobil kommunikation i vår kamp för Sveriges nöjdaste kunder. Nu söker vi engagerade medarbetare som vill bli bäst på det de gör i en energifylld miljö med ett högt tempo och högt satta mål.
Vi söker dig som vill vara med och bygga upp Kundservice (privatsamtal) sätt att arbeta med systematisk kvalitetssäkring och vara drivande i utveckling av rutiner och processer. Och framförallt utveckla oss att bli ännu bättre i våra kundkontakter.
I din roll är du navet i kvalitetssäkring och processutveckling. Du stöttar organisationen med analyser av vad kunder ringer in om och varför, samt hur vi kan bli bättre i mötet med kunden. Detta i syfte att utveckla vår kvalitet, effektivitet och vår försäljning. Du jobbar i ett team med andra kvalitetssäkrare inom Kundservice, och specifikt med avdelningen Privat i syfte att utveckla oss. För att bli en riktig fena på din tjänst behöver du även vara duktig på att leda genom andra för att driva igenom rekommenderade aktiviteter till förbättring. Du kommer att leda utvecklingsarbete för individer, grupper och för verksamheten. Du behöver vara smidig och van vid tvärfunktionella samarbeten.
Du kommer att rapportera direkt till avdelningschefen för Kundservice privat och ingå i en grupp som består av två operativa chefer, en partneransvarig och en coachchef. Tillsammans ansvarar vi för våra 250 kundansvarigas försäljning, kundnöjdhet och effektivitet.
Som person söker vi dig som trivs med att jobba med detaljer som förklarar samband som i sin tur påverkar helheter. Du behöver vara strukturerad i ditt arbete, analytisk, pragmatisk i dina relationer med andra, gilla att växla mellan att jobba i grupp och själständigt. Du är pedagogisk och kommunikativ för att nå fram med dina budskap till individer och grupper i utbildningssyfte såväl som i ledningsgruppen. Du ansvarar för månatliga analyser och löpande samtalskalibrering.
Vi ser gärna att du som nästa stjärna i gänget har:
• Universitetsexamen med ekonomisk inriktning
• Erfarenheter av processutveckling och projektledning
• Goda kunskaper i office-paketet, (Visio, Excel, Powerpoint)
• Goda kunskaper i såväl svenska som engelska
• Erfarenheter från annan kundservice, callcenter m.m.
Vi ser gärna att du redan idag jobbar med kvalitetssäkring eller likande arbetsuppgifter. Att du kommer från en annan bransch är inget hinder. Rätt person är viktigast.
För frågor hör av dig till avdelningschef Petra Wigh +46735337976, eller Personalchef Elias Berglund +46735438101
Publiceringsdatum2014-06-27Arbetstider och omfattningHeltid -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-08-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretag3
Adress3
Lindhagensgatan 98
10425 Stockholm
KontorsadressLindhagensgatan 98
Jobbnummer 1924426
Observera att sista ansökningsdag har passerat.