Kvalitetssäkrare till Kundservice
3 / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 3 i Stockholm,
Solna,
Täby,
Södertälje,
Gnesta eller i
hela Sverige 3 vågar vara annorlunda. Vi är ett snabbt växande företag som ständigt utmanar marknaden för mobil kommunikation i vår kamp för Sveriges nöjdaste kunder. Nu söker vi engagerade medarbetare som vill bli bäst på det de gör i en energifylld miljö med ett högt tempo och högt satta mål.
Vi söker dig som vill vara med och bygga upp Kundservice (privatsamtal) sätt att arbeta med systematisk kvalitetssäkring och vara drivande i utveckling av rutiner och processer.
I din roll är du navet i kvalitetssäkring och processutveckling, och du stöttar organisationen med analyser av vad kunder ringer in om och varför. Detta i syfte att utveckla vår kvalitet, effektivitet och vår försäljning. Du jobbar tätt med övriga kvalitetssäkrare inom hela Kundservice, men också med andra delar av 3 i syfte att utveckla hela affären. För att bli en riktig fena på din tjänst behöver du även vara duktig på att leda genom andra för att driva igenom rekommenderade aktiviteter till förbättring. Du kommer att leda utvecklingsarbete för individer, grupper och för verksamheten.
Du kommer att rapportera direkt till avdelningschefen för Kundservice privat och ingå i en grupp som består av två operativa chefer, en partneransvarig och en coachchef. Tillsammans ansvarar vi för våra 250 kundansvarigas försäljning, kundnöjdhet och effektivitet.
Som person söker vi dig som trivs med att jobba med detaljer som förklarar samband som till slut påverkar helheter. Du behöver vara strukturerad i hur du arbetar, analytisk, pragmatisk i dina relationer med andra, gilla att växla mellan att jobba i grupp och själständigt. Du är pedagogisk och kommunikativ för att nå fram med dina budskap till individer och grupper i utbildningar så väl som i ledningsgruppen.
Vi ser gärna att du som nästa stjärna i gänget har:
• Universitetsexamen med ekonomisk inriktning
• Erfarenheter av processutveckling och projektledning
• Goda kunskaper i office-paketet, (Visio, Excel, Powerpoint)
• Goda kunskaper i såväl svenska som engelska
• Erfarenheter från annan kundservice, callcenter m.m.
Vi ser gärna att du redan idag jobbar med kvalitetssäkring eller likande arbetsuppgifter. Att du kommer från en annan bransch är inget hinder. Rätt person är viktigast..
Publiceringsdatum2014-01-11Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-03-11
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElias Berglund
Företag3
Adress3
Lindhagensgatan 98
10425 Stockholm
Jobbnummer 1746766
Observera att sista ansökningsdag har passerat.