Kvalitetssäkrare - Eftermarknad

3 / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 3 i Stockholm, Solna, Täby, Södertälje, Gnesta eller i hela Sverige

Vi på 3 tror att livet blir roligare om man upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på 3 som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Varmt välkommen till 3.

Vi söker nu en Kvalitetssäkrare till vår avdelning för Eftermarknad. Du kommer att tillhöra en grupp om 8 personer där vi tillsammans ansvarar för att företagets eftermarknadsprocesser håller en hög kvalitetsnivå med kunden i fokus. Ledstjärnan i arbetet är att överträffa kundens förväntningar, oavsett om det handlar om svarstid, bemötande eller förslag på lösning för att tillfredsställa kunden.

Ambitionen är att vi alltid ska ha kunden i fokus och vara ledande i Sverige när det kommer till lösningar för eftermarknad.

Som Kvalitetssäkrare för Eftermarknad är ditt huvuduppdrag att säkerställa att eftermarknadsavtalen implementeras på operativ nivå, säkra att rutiner och processer efterlevs och är tillförlitliga samt att initiera och medverka inom förbättringsprojekt i relation till eftermarknadsområdet.

Du ansvarar även för att:

• Kravställa, stärka och utveckla relationen till serviceleverantörer
• Sätta, ta fram analysmetoder och följa upp KPIer med serviceleverantörer och tillverkare
• Support och utbildning för eftermarknadsrelaterade rutiner och specifika ärenden till resten av organisationen
• Säkerställa och driva utvecklingen för eftermarknadsrutiner

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av analys och verksamhetsutveckling. Har du tidigare erfarenhet från att driva eftermarknadsarbete och/eller förhandlingsvana ser vi det som extra meriterande. Självfallet har du en mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, både på svenska och engelska.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och vi vet att du som söker är en förtroendeingivande och utåtriktad person som kännetecknas av driv, lösningsfokus och engagemang i allt det du tar dig an. Du har en mycket god kommunikativ förmåga och du sätter kund och affären i fokus, samt förstår vikten av att i alla sammanhang vårda varumärket. Du är flexibel, prestigelös, ansvarsfull och resultatfokuserad. Självklart är du en lyhörd teamspelare med mycket god social kompetens vilken du uppvisar mot medarbetare, kund och leverantörer. Du trivs då du får arbeta i ett högt tempo och inom ett dynamiskt företag där du kan vara med och påverka utvecklingen.

Är du den vi söker? Välkommen in med din ansökan redan idag!

Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Har du frågor är du alltid välkommen att ringa Karin Ahl, Chef Eftermarknad, +46 (0)735 33 75 55 eller Linda Nygren, Personalchef, +46 (0)735 43 86 80.

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Publiceringsdatum
2016-11-04

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
3

Adress
3
Lindhagensgatan 98
10425 Stockholm

Kontorsadress
Lindhagensgatan 98

Jobbnummer
3143248

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 3

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 3: