Kvalitetsansvarig till Nespresso Club
Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas.
Publiceringsdatum2012-11-08FöretagetNestlé Nespresso S.A är den ledande aktören på marknaden för premiumportionerat kaffe av högsta kvalitet. Nespresso bygger sitt koncept på den unika, så kallade Nespresso-trilogin, bestående av den oslagbara kombinationen av enastående kaffe, användarvänliga och väldesignade kaffemaskiner samt förstklassig personlig kundservice. Tillsammans skapar dessa tre delar den ultimata kaffeupplevelsen med stunder av ren njutning.
Nestlé Nespresso SA har sitt huvudkontor i Lausanne, Schweiz och har fler än 5 500 anställda världen över. Nespresso säljer sina produkter direkt till kunden i fler än 50 länder. I slutet av 2011 hade Nespresso fler än 250 egna, exklusiva butiker i nyckelstäder världen över.
Dina arbetsuppgifterDetta är ett tidsbegränsat uppdrag på ca ett år som ger dig en mycket god erfarenhet och en inblick i ett spännande företag.
Som kvalitetsansvarig för Nespresso Club kommer du att ansvara för exempelvis mätning, avlyssning och coachning för de kaffespecialister som jobbar på Nespressos kundsupportavdelning. Du kommer även hålla enklare utbildningar för dessa kaffespecialister, samt arbeta med förbättringsåtgärder.
Du kommer att arbeta nära supportavdelningens teamleaders, vilka du coachar och motiverar.
I tjänsten ingår mycket administration, såsom att kalibrera och mäta kvaliteten på telefonsamtal samt skapa rapporter.
KvalifikationerGoda kunskaper i Microsoft Office (krav)
Tidigare erfarenhet av att coacha en grupp/teamleaderarbete (krav)
Några års erfarenhet av arbete i supportfunktion (krav)
Erfarenhet från affärssystemet NICE (mycket meriterande))
Erfarenhet av annat callcenterrelaterat affärssystem (meriterande)
Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Dina personliga egenskaperDå du kommer arbeta mycket med coachning av medarbetare krävs att du är mycket kommunikativ och är bra på att motivera andra. Du är resultatfokuserad och ser vad som behövs förbättras. I denna tjänst får du även användning av din innovativa och kreativa sida då vi gärna ser att du kommer med idéer till tävlingar eller liknande för att nå bra resultat.
Övrig information:
Start: Januari/februari
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt ö.k.
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050
Sökord: nespresso, stockholm, kundsupport, kundtjänst, teamleader, kvalitet, kvalitetsansvarig, coach
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Arbetstider och omfattningVikariat eller visstid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-12-08
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJosefine Gustafsson
FöretagBravura
AdressBravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm
Jobbnummer 1387541
Observera att sista ansökningsdag har passerat.