Kvalitetsansvarig till kund inom livsmedelsindustrin

Sälj och Marknad / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sälj och Marknad i Stockholm

Publiceringsdatum
2015-04-24

Om tjänsten
För kunds räkning söker vi nu en kvalitetsansvarig som kommer att arbeta med att leda och ansvara för kvalitets- och hållbarhetsarbetet.

Som kvalitetsansvarig kommer du att ansvara för kvalitetsledningssystemet i nära samarbete med leverantörer, kunder, internt samt i kontakterna med myndigheter, intresse- och branschorganisationer. Du ansvarar även för att utveckla och uppdatera policies och rutiner utifrån ett QA-perspektiv, nationellt så som internationellt. Ytterligare en viktig del av arbetet är att du driver och utvecklar bolagets hållbarhetsarbete.

I rollen som kvalitetsansvarig kommer du även att fungera som en intern "ambassadör" och uppmuntra till ständig förbättring och utveckling. Tjänsten kan beskrivas som en koncernroll med ett ansvar för alla marknader där företaget har verksamhet i kombination med en ren operativ del. Du kommer att rapportera till Concept Director.

Detta är en heltidstjänst med start omgående. Företaget ligger i Solna.

Profil
Vi söker dig som har universitets-/högskoleexamen i kombination med en bakgrund från livsmedelsindustrin där du fördjupat dig inom kvalitet och/eller produktion.

Som person är du analytisk och har ett strukturerat arbetssätt med en strategisk överblick. För att du ska trivs och lyckas i rollen som kvalitetsansvarig är det viktigt att du är social, kommunikativ och har en genuin förmåga skapa entusiasm samt utveckling av din omgivning.

Ytterligare är det viktigt att du har möjlighet att resa då företaget är etablerat i flera länder, främst i Europa.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om verksamheten

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-05-17
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2218
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jenny Bruhn 08-587 117 14

Företag
Sälj och Marknad

Adress
Sälj och Marknad
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2265532

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sälj och Marknad

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sälj och Marknad: