Kvalitetsansvarig Särnmark
Särnmark Assistans AB / Organisationsutvecklarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Särnmark Assistans AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Särnmark Assistans är en servicepartner inom personlig assistans. Verksamheten startades 1992 av Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv.
Då kvalitetsansvarig inom Särnmark koncernen kommer att gå på föräldraledighet inom kort söker vi en ersättare åt henne.
Då Särnmarks framgångar är den höga kvaliteten i våra tjänster, vårt personliga engagemang och vår vilja att bli ännu bättre, går vi nu steget längre gällande vår intention om att ge den mest kvalitativa personliga assistansen på marknaden. Vi ställer höga krav på oss själva och söker därför dig som vill vara med och förbättra våra redan starka tjänstepaket och på vilket sätt dessa ska levereras.
Eftersom Särnmarks tjänster spänner över flera områden såsom juridik, arbetsrätt, rekrytering, ekonomi, och framförallt personligt service är det viktigt att du finner intresse i att utveckla kvalitén just inom dessa områden.
Publiceringsdatum2011-11-04Kravprofil för detta jobb• Vilja vara med och arbeta för LSS intentioner och dela Särnmarks värdegrund
• Kontent expert inom området personlig assistans samt på vilket sätt Särnmark levererar detta
• För att vara expert på området personlig assistans krävs lång erfarenhet inom branschen (5-10 år, gärna jurist)
• Stark analytisk & problemlösningsförmåga
• Starkt engagemang, självgående och en vilja att ta ägarskap över sina arbetsuppgifter
• Förmåga att kunna driva och genomföra förändringar med synliga, mätbara resultat som en följd av förändringen
• Erfarenhet av att driva projekt
• Kunna utrycka sig mycket väl i tal och skrift
• Erfarenhet av att anpassa information och arbeta med personal
• Ha förmåga att hantera och prioritera många olika arbetsuppgifter
Är du intresserad? Tveka inte att skicka din ansökan med CV och personligt brev till
ida.larsson@sarnmark.seArbetstider och omfattningDag , Heltid , Tidsbegränsad anställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda Larsson, Kvalitetsansvarig, 08-505 920 40
FöretagSärnmark Assistans AB
AdressSärnmark Assistans AB
Smidesvägen 7, 3tr
17141 Solna
Jobbnummer 1071924
Observera att sista ansökningsdag har passerat.