Kvalitets och eftermarknadssamordnare

Geab The Phone House Aktiebolag / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Geab The Phone House Aktiebolag i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

The Phone House Callcenter söker en kvalitets och eftermarknadssamordnare. Rollen syftar till att förbättra och kvalitetssäkra arbetet på Callcenter. Idag bearbetar The Phone House Callcenter hela den svenska marknaden via telefon både inom företags och konsument marknaden. Våra säljare talar med över 5 000 kunder dagligen som registreras i olika affärssystem. Din roll som kvalitets och eftermarknads samordnare Callcenter blir att agera som en ambassadör och kontakta alla kunder som på något sätt valt att inte gå vidare med The Phone House.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Via telefon ta kontakt med kunden efter försäljningstillfället
• Hantering av returer
• Strukturerade rapportsammanställning
• Punkt mäta kampanjer
• Assistera i det dagliga arbetet runt kvalitetssäkring av Callcenter
• I ett senare skede även att delta i planering och utförande kring utbildningsinsatser på Callcenter
Vi söker en person som utgår från kunden i centrum ett krav i rollen är att du måste vara på expert nivå i att hantera Excel samt en god vana av att arbeta i accessdatabaser. Du har ett stort sinne för ordning och reda med en stark analystik ådra. Initiativrik och självgående. Vi ser att du har dokumenterad erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
The Phone House är en arbetsplats med goda arbetsförhållanden och högt i tak. Vi erbjuder ett stimulerande, variationsrikt och utmanande arbete, där du arbetar i team. Företaget präglas av nytänkande och vi värdesätter medarbetare som kan ta egna initiativ. Vi erbjuder dig ett kvalitativt arbete med bra villkor, personlig utvecklingsplan samt goda karriärmöjligheter i en internationell koncern.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Hernán Urra, Operations Manager Callcenter, på tfn 0727 - 318 127. Vi begär utdrag ur belastningsregistret på all personal som erbjuds anställning hos oss.
Du är välkommen att söka tjänsten på följande länk:
http://delta.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?ProjectId=74318&Departmen tId=2421&SkipAdvertisement=true
Varmt välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2010-10-01

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Geab The Phone House Aktiebolag

Adress
Geab The Phone House Aktiebolag
Box 4161
13134 Nacka

Kontorsadress
Marcusplatsen 9

Jobbnummer
744811

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Geab The Phone House Aktiebolag

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Geab The Phone House Aktiebolag: