Kvalité/kundsamordnare till spännande teknikföretag!
Framtiden AB / Organisationsutvecklarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-04-21ArbetsuppgifterHar du intresse för kvalité, brinner för kundkontakt och vill arbeta i en utvecklande roll som du kan växa i? Då är det här tjänsten för dig! Som kvalité/kundsamordnare har du daglig kontakt med företagets kunder och därmed tar hand om ordrar som kommer in och är även behjälplig vid alla inkommande frågor.
I arbetsuppgifterna kan det även handla om att göra processbeskrivningar, sätta upp flöde i produktionen och ta hand om reklamationer från kunder m.m. Tjänsten kommer att utvecklas utifrån vem det är som kommer in, det finns många olika områden inom processutveckling och kvalitetsarbete som du kan få arbeta med. Vår kund arbetar även med konsultuppdrag vilket innebär att det kan förekomma resor inom Sverige.
Om företagetVår kund har en global verksamhet och finns i 30 stycken länder med över 200 000 anställda. Kundens verksamhet erbjuder ett komplett utbud av design, tillverkning och logistiktjänster.
I Linköping arbetar man med elektronisk hårdvara, mjukvara och testutveckling. Kunden erbjuder bland annat konstruktion för tillverkning av ingenjörstjänster, kretskorts montering och industrialisering.
ProfilMeriterande krav:
• Kundvana
• Duktig på att uttrycka dig i tal och skrift i både engelska och svenska
• Vi tror att du har läst någon industritekniskutbildning på gymnasiet eller liknande
• Vi ser gärna att du tidigare har kommit i kontakt med processutvecklingsfrågor eller kvalitétsarbete
• Du är välbekant med Lean och ISO 9001 och 14001
Dina personliga egenskaperSom person är du självgående och initiativtagande. I din roll krävs att du inte är rädd för att ifrågasätta arbetet då detta är en del av att förstå verksamheten och förbättra processer och kvalitéten. Du har ett starkt eget driv och du för ditt arbete framåt. I din roll ingår mycket kontakt med andra människor, både kunder och kollegor och detta är något som du trivs med.
Om företagetSom anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
AnställningsvillkorStart: Omgående
Placering: Linköping
Omfattning: Heltid, dagtid
Lön: Enligt överenskommelse
Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-12
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 7514
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Haglund 072 230 47 13
sofia.h@framtiden.comFöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Teknikringen 10
58330 Linköping
KontorsadressTeknikringen 10, Linköping
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2798958
Observera att sista ansökningsdag har passerat.