Kvalificerad revisor/Redovisningskonsult med egen kundstock

BDO AB / Administratörsjobb / Haninge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Haninge, Ödeshög, Hjo, Vadstena, Boxholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos BDO AB i Haninge, Linköping, Jönköping, Borås, Alingsås eller i hela Sverige

Vi söker nu en kvalificerad revisor/redovisningskonsult med egen kundstock till vårt kontor i Haninge. Om du vill utvecklas och bli en del utav en framgångsrik väletablerad organisation är du rätt person för oss!
Om BDO i HaningeBDO har funnits i Haninge sedan 1999. Kontoret ligger centralt beläget i Haninge. Vårt upptagningsområde är huvudsakligen företag lokalt belägna i Haninge och Södertörn. Vi ingår i BDO region öst med huvudkontor i centrala Stockholm. På Haningekontoret arbetar redovisningskonsulter och kvalificerade revisorer som utför revision och närliggande rådgivningstjänster. Vår styrka är att vi är ett personligt lokalkontor samtidigt som vi har tillgång till stora byråns specialistkompetens, kvalitetsstöd, utbildning, marknadsföring och utlandskontakter. Nu vill vi expandera ytterligare och söker därför en kvalificerad revisor eller redovisningskonsult med egen kundstock alternativt en mindre redan etablerad redovisningsbyrå att förvärva.
Vi söker dig som

•  är kvalificerad revisor eller redovisningskonsult med egen kundstock
•  är självgående och ambitiös
•  vill vara med och påverka samt utveckla verksamheten i Haninge

Att arbeta som kvalificerad revisor alternativt redovisningskonsult  hos oss ställer höga krav på servicekänsla och engagemang då vi jobbar nära våra kunder. Vi värdesätter egenskaper som initiativkraft, noggrannhet, personlig integritet samt god analytisk förmåga. Du är van att driva egna projekt och har lätt för att kommunicera med kollegor och kunder. Du har stor social förmåga och kan etablera och utveckla förtroendefulla kontakter.

Vi erbjuder

• en stimulerande och utvecklande arbetsmiljö med kvalitet i arbetet
• stor frihet med eget ansvar
• ett öppet arbetsklimat med trevliga kollegor
• en unik familjär företagskultur och en prestigelös organisation
• utveckling av din kompetens

BDO är ett företag med högt i tak där du lätt kan vara med och påverka. Vi har en härlig stämning där medarbetarna är viktiga och vi värnar om balans mellan arbetsliv och privatliv. Frågor om tjänsten besvaras av Lena Normann, tel 08-120 119 23, lena.normann@bdo.se
BDO är en av Sveriges ledande rådgivnings- och revisionsbyråer som erbjuder ett brett tjänsteutbud inom Rådgivning, Revision, Skatt och Företagsservice. Vi är över 400 medarbetare och finns representerade på ett drygt 20-tal orter i landet. BDO International är världens femte största revisions- och konsultationsorganisation med ca 48 800 medarbetare fördelade på drygt 1100 kontor i 135 länder.

Publiceringsdatum
2012-11-22

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
BDO AB

Adress
BDO AB
Box 24193
10451 Stockholm

Jobbnummer
1399551

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från BDO AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos BDO AB: