Kvalificerad PA-Assistent till Södertälje

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du många års erfarenhet av rollen som chefsassistent och  trivs med att ge administrativt stöd till funktionens löpande arbete? Då har vi på Adecco ett kort uthyrningsuppdrag för dig på ett internationellt företag i Södertälje. Uppdraget startar omgående och beräknas hålla på ca 1-2 månader under en pågående rekryteringsprocess.

Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som kvalificerad PA kommer du att ge administrativt stöd till funktionens löpande arbete. Arbetet bedrivs i nära samarbete med PA från övriga delar av verksamheten. I den globala miljö vi arbetar i sker den mesta av kommunikationen på engelska, skriftligt såväl som muntligt och innebär många kontakter med människor inom koncernen globalt samt med externa leverantörer.

Arbetet kräver självständighet, ordningssinne och initiativförmåga. Du kommer vara en av dem som håller i trådarna för den administrativa hanteringen inom verksamheten i Sverige och även med kollegor i andra delar av världen.

Du kommer få arrangera och organisera tjänsteresor, administrera reseräkningar, arrangera möten, såväl face-to-face-, telefon- samt net/webex-möten, avtalshantering, registrera och monitorera, hantera nyanställda i form av introduktion, behörigheter, hjälpmedel, frivande vad gäller utveckling och förbättring av interna processer & samarbete med externa partner såsom travel service, IT service, expertanvändare för vissa av våra mest frekventa IS system

Vem trivs här?
Du som har erfarenhet av kvalificerat sekreterararbete,  har mycket goda kunskaper i svenska och engelska  kommer att klara av ditt jobb.  Du som tycker om att arbeta i en miljö som präglas av många kontakter, hög aktivitet och förändring kommer att trivas här. Är du en person som är noggrann, kundfokuserad, flexibel och gillar att ge service kommer bli en uppskattad arbetskamrat.  Det är viktigt att du kan ta egna initiativ, tycker om att arbeta både självständigt och i grupp. Du kan organisera ditt eget arbete samt är van vid att hantera många parallella ärenden.

Erfarenhet från en global funktion och/eller arbete med externa kontakter är mycket meriterande. Detsamma gäller systemkunskap inom de IS-system som används i verksamheten, tex Spira och Pharos. Rollen som sekreterare bygger på en stark servicekänsla, noggrannhet, vana att prioritera och hålla huvudet kallt i en utmanande global arbetsmiljö, stark lagkänsla och hög integritet.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

 Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten som sekreterare ska tillsättas under september 2012 och är ett uppdrag på lång sikt. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.

 Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tfn: 08-598 980 10. 

 Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2015-01-27

Arbetstider och omfattning
Heltid 1-2 månader

Ersättning
fast timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-26
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cilla Orban 08-59898154

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Storgatan 1
15172 SÖDERTÄLJE

Kontorsadress
Storgatan 1

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2144315

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: