Kvalificerad kundtjänstmedarbetare till framgångsrikt företag i
MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-01-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kvalificerad kundtjänstmedarbetare till framgångsrikt företag i " (publicerad 2017-07-03) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
Är du en erfaren och serviceinriktad kundtjänstmedarbetare och ute efter din nästa utmaning? MultiMind söker nu en person som ska arbeta med kundservice för vår kund inom medicinteknik. Tjänsten är förlagd på företagets nordiska kontor i Stockholm.
Företaget Vår kund är ett globalt sjukvårdsföretag med ca 29 000 anställda, verksamma i ett 50-tal länder. Företaget är ledande inom bioteknik, mikrobiologi, diabetes och medicinsk teknologi med affärsfokus på medicinska förbrukningsartiklar, hjälpmedel, forskningsverktyg och diagnostiska system.
Den nordiska verksamhet har huvudkontor i Stockholm, med egna försäljningsbolag i Sverige, Finland och Danmark.
Rollen Som kvalificerad kundtjänstmedarbetare kommer du att hantera samtal och e-postärenden från så väl svenska kunder och övriga nordiska kunder. Problemlösning, produktfrågor och orderstatus hör till arbetsuppgifterna. Viss ordermottagning också kan förekomma.
Exempel på arbetsuppgifter:
Ta emot frågor och hantera supportärenden via telefon och e-post Delta i projekt och jobba med att uppdatera företagets Svenska och Engelska kunddatabas Backa upp den svenska kundtjänsten vid behov, samt vara lite av en koordinator mellan BD och våra kunder.
Din bakgrund Vi söker dig som är flytande i tal och skrift i Engelska och Svenska och kan ge service till främst våra svenska kunder men även våra övriga Nordiska kunder.
Då vi är ett internationellt bolag är det även ett krav att du hanterar engelska i tal och skrift.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av service- kundtjänstarbete och har erfarenhet av att bemöta kunder på telefonen. Du är engagerad, driven och energirik och gillar att ge service. Då administration och ordermottagning kräver struktur ser vi också gärna att du är noggrann och kan arbeta såväl självständigt som i grupp.
Har du en utbildning inom hälsa eller sjukvård, eller erfarenhet från vår bransch, så förenklar det arbetet och är ett klart plus, men absolut inget krav.
Som anställd hos MultiMind får du: Kollektivavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semester, pension, sjukfrånvaro, övertid, OB-tillägg.
En dedikerad konsultchef som kontinuerligt stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning.
Möjligheten att testa olika typer av uppdrag hos spännande företag samt bygga ut ditt CV. Troligtvis i ett internationellt bolag.
Delta på roliga fester och events.
Låter tjänsten intressant? Sök snarast, tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid
Publiceringsdatum2017-01-30Ersättning Enligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktYichu Chung +46 8 21 67 36
FöretagMultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB
AdressMultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB
Kungsgatan 66
11122 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 66
Jobbnummer 3288777
Observera att sista ansökningsdag har passerat.