Kvalificerad kundsupport med utökat ansvar

Adda AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adda AB i Stockholm

Är du duktig på att vägleda, hjälpa och stötta kunder? Har du dessutom ett särskilt intresse för att skriva, administrera och en inneboende känsla för design och layout har vi en riktigt spännande tjänst för dig!

Adda Inköpscentral söker nu dig som vill ta en nyckelroll i vår kategorigrupp vård och läkemedel där du kommer få vara med att driva och utveckla arbetet framåt tillsammans med våra kunder och intressenter där ni tillsammans skapar samhällsnytta.

Tjänsten som kundsupport inom vård och läkemedel
Hos oss får du arbeta med högkvalificerat kundsupportarbete med ett utökat kundansvar där du krokar arm med våra kunder och vägleder dem i allt från deras avrop ur ett avtalstekniskt och affärsmässigt perspektiv till frågor rörande medlemskap och inloggningar. Du kommer även ha kontinuerlig dialog med våra större kunder och intressenter. Utöver det kommer du att få jobba mycket med vår kommunikation genom månadsbrev, uppdatera hemsidan, jobba nära våra externa experter och hjälpa dem med diverse frågor. Du kommer också administrera och monitorera våra expertgrupper och delta i möten och skriva anteckningar, hjälpa till att organisera möten/konferenser och andra event som vi genomför i kategorin.

För att trivas hos oss tror vi att du drivs av att ständigt lära dig nytt. Du får snabbt sätta dig in i nya avtalsområden, hantera en stor mängd information och utifrån det, ge korrekt information till våra kunder.

Publiceringsdatum
2023-02-16

Kvalifikationer
• Relevant eftergymnasial utbildning
• Ett par års relevant arbetslivserfarenhet (gärna från liknande tjänst)
• Mycket god erfarenhet av och förmåga att arbeta i team och extern samverkan
• God problemlösningsförmåga och nyfikenheten att ta reda på det som behövs
• God förmåga att formulera dig på svenska i tal och skrift
• God kunskap inom Officepaketet
• Meriterande med erfarenhet från vård, vaccin och läkemedel
• Meriterande med erfarenhet av offentlig upphandling

Profil
För att lyckas i ditt arbete är du kundorienterad och gillar att träffa och bygga relationer med olika människor. Vidare är du en god kommunikatör och duktig skribent som har ett öga för layout. Du drivs av att skapa kundnytta och är inte rädd för att pröva nytt eller ta egna initiativ. Du gillar att arbeta i team och hjälper till där det behövs, när det behövs.

Vi tror att du har tidigare erfarenhet från t.ex. serviceyrken, sjuksköterska, reception, kundsupport, avtalsadministration eller liknande.

Så ansöker du
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss. Sista ansökningsdag är 12 mars.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om Adda
Adda-koncernen består av fyra bolag och vi är fler än 180 medarbetare på kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Läs mer om vår verksamhet på vår www.adda.se

Är det någonting vi är extra stolta över så är det våra medarbetare. Genom att ha lyckats rekrytera många kompetenta medarbetare jobbar vi tillsammans mot framtiden och vårt mål om att bli Sveriges bästa arbetsplats. Vi är sedan november 2018 en Great Place To Work-certifierad arbetsplats.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adda AB (org.nr 556026-1900), https://www.adda.se/om-oss/

Arbetsplats
Adda

Kontakt
Daniel Yousefi
daniel.yousefi@adda.se
+46 000 00 00 00

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar genomförda av Adda AB

Jobbnummer
7455427

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adda AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adda AB: