Kvalificerad ekonomiassistent till leverantörsreskontra

Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Just nu söker vi på Avanzera efter en erfaren ekonomiassistent som vill ta sig an en bred tjänst som både innefattar leverantörsreskontra och löpande bokföring. Vår kund är ett stort internationellt bolag som sitter i trivsamma lokaler i Kista.

Vi söker dig som är en kvalificerad ekonomiassistent idag och är intresserad av en bred roll i ett trevligt bolag där du får vara med och utveckla samt bidra till organisationens framgång.
Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi på Avanzera dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.

Tjänsten är en på heltid och uppdraget väntas pågå i minst sex månader!

Publiceringsdatum
2019-12-04

Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:

• Leverantörsreskontra, verifiering, kontering och attestering i organisationen
• Utbetalningar
• Kontoavstämning
• Momsrapportering
• Utredningsarbete
• Periodisering
• Löpande bokföring

Bakgrund
För att vara aktuell för tjänsten tror vi att du har god erfarenhet av reskontraarbete, är van vid att arbeta med svensk kontoplan och ser redovisning som ditt nästa steg! Har du erfarenhet av arbete i större ekonomisystem är detta också meriterande men ej ett krav. Då rollen är bred är det viktigt att du har en prestigelös inställning till att ta dig an uppgifter såväl högt som lågt.
Du är positiv, flexibel och har god samarbetsförmåga. Eftersom du som ekonomiassistent har många kontaktytor i och utanför organisationen, är det en stor fördel om du är social och kommunikativ.

Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten.

Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till konsultchef Vera Wallentin på telefonnummer 073-540 27 42 eller vera.wallentin@avanzera.se.

Välkommen med din ansökan!

Om företaget
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Avanzera AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1282".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Avanzera AB (org.nr 556520-1182), http://www.avanzera.se

Jobbnummer
4986944

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: