Kvalificerad ekonomiassistent till Göteborg

Bemannia Kontor AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Lerum, Öckerö eller i hela Sverige

Vi söker dig som har erfarenhet av såväl intäktsprocessen till kund som inköpsprocessen till leverantör.

Om uppdraget

Kunden är verksam inom Göteborgs planering av markområden bland annat. Behovet av en ekonomiassistent gäller från den 15 augusti till den 31 december 2022 med chans till förlängning. Arbetstiderna är under kontorstid, 40h/vecka. Anledningen till behovet är rekrytering av en tillsvidareanställd.

Publiceringsdatum
2022-06-27

Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifters kommer bland annat bestå av arbete med kundreskontra, inkasso, tillgodohavanden, leverantörsreskontra, krediteringar, inleveranser med mera.

Vidare innefattar uppgifterna arbete med löpande bokföring/redovisning, hantera in- och utbetalningar, arbete med moms och med allmän administration.

Kvalifikationer
• Goda kunskaper i Visma Proceedo och Unit4 BW
• Grundläggande kunskaper om redovisning och bokföring
• Gymnasieutbildning inom ekonomi eller likvärdig utbildning
• Minst fem (5) års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Goda kunskaper i svenska språket
• Du ska kunna ange två referenser av liknande karaktär för uppdraget

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 17/6.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Kajsa Hessel, 0765 68 94 77

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bemannia Kontor AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Kajsa Hessel
kajsa.hessel@bemannia.se

Jobbnummer
6778277

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: