Kvalificerad chefsassistent

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du bred administrativ erfarenhet, behärskar affärsengelska i både tal och skrift och vill anta rollen som chefsassistent på ett internationellt företag? Då har vi uppdraget för dig, med start omgående!

Hur ser din arbetsdag ut?

Som chefsassistent kommer du att stötta både avdelning och chef i administrativa göromål såsom hantering av mail, mötesbokning, viss hantering av fakturor, protokollföring vid möten, föra agendan för själva mötet och följa upp action-points. Du kommer att hantera inköpsordrar i företagets egna system, där du kommer att godkänna och planera efter behov. Vidare kommer du på egen hand att driva mindre förändringsaktiviteter. Du kommer även att tillsammans med teamledare följa upp aktiviteter som är planerade. Detta är en flexibel roll där du som är prestigelös, framåt och strukturerad kommer att stortrivas! Uppdraget startar omgående och pågår under minst 6 månader.

Vem trivs här?

Du som har administrativ erfarenhet och är van vid att arbeta med administrativa system kommer snabbt att komma in i rollen. Du är van vid att ha engelska (affärsengelska) som arbetsspråk och behärskar språket obehindrat i både tal och skrift. Vidare ser vi att du besitter goda datorkunskaper, då du dagligen kommer att arbeta i Office-paketet samt har lätt för att lära dig nya system och program. Har du dessutom en universitetsutbildning är detta meriterande för tjänsten.

Som person är självgående, snabb, driven och strukturerad. Är du en person med öga för detaljer är det här en tjänst för dig! Då uppdraget innebär att utföra arbetsuppgifter både högt och lågt med stor variation är det viktigt att du är flexibel och prestigelös. Du kommer också ha många kontaktytor, vilket gör att du som är social och framåt, med lätthet kommer att axla denna roll!

Vad erbjuder vi?

Ett heltidsuppdrag som chefsassistent hos en välkänd kund belägen i Farsta. Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. 

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2015-03-19

Arbetstider och omfattning
Heltid 6 mån med möjlighet till förlängning.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-04-06
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Strandlund 08-100 500

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2212122

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: