Kvalificerad administrativ assistent till Aleris

Placera Personal AB / Administratörsjobb / Stockholm
2014-05-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kvalificerad administrativ assistent till Aleris" (publicerad 2014-06-18) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Aleris är ett av nordens ledande privata vårdföretag. Vi finns i Sverige, Norge och Danmark och har ca 7 000 medarbetare. Aleris erbjuder tjänster inom sjukvård, medicinsk diagnostik, äldreomsorg, psykiatri och psykosocial behandling. Aleris ägs av det svenska investmentföretaget Investor. Kontoret är beläget i Liljeholmen nära kommunikationer och i mycket trevlig miljö.

Tjänsten

För rekrytering till vårdföretaget Aleris söker vi nu en kvalificerad administratör/assistent i den här tjänsten är du administrativt stöd åt divisionschef, chefscontroller och HR chef. 

Publiceringsdatum
2014-05-28

Dina arbetsuppgifter
I tjänsten som kvalificerad administratör ingår också följande arbetsuppgifter:

• Avtalsadministration
• Ekonomisk administration
• Assistera divisionschef med diverse uppgifter
• Uppdatering av intranätet
• Koordinering av evenemang och sammankomster
• Vara behjälplig vid årsplanering
• Boka lokaler, fika och annan mötesadministration
• Beslutsprotokoll på engelska
• Utifrån underlag sammanställa Power Point-presentationer på engelska

Kvalifikationer
För att passa som kvalificerad administratör ser vi följande bakgrund som lämplig:

• Minst 5 års erfarenhet av kvalificerat assistentarbete
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Goda kunskaper i Office-paketet, gärna även Episerve
• Stilistiskt förmåga (protokoll, PowerPoint, Intranät)
• Erfarenhet av arbete i Powerpoint är starkt meriterande
• Minst gymnasiekompetens, gärna en ekonomisk utbildning

Arbetet som kvalificerad administratör förutsätter att du är strukturerad, självgående och inte rädd för att hugga i där det behövs. Viktigt är också att du besitter integritet och kan säga nej när det är på sin plats. I rollen som kvalificerad administratör krävs att du klarar av ett stundtals högt tempo, har lätt för att kommunicera och har en stilistisk ådra. Du har ett proaktivt förhållningssätt och är kvalitetsmedveten.

Låter det som en tjänst för dig? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan idag!  Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Arbetstider och omfattning
Heltid. Start juli/aug

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elisabet Holmene 08-58622709

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Jobbnummer
1892723

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: