Kvalificerad administrativ assistent till Aleris

Placera Personal AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Aleris är ett av nordens ledande privata vårdföretag. Vi finns i Sverige, Norge och Danmark och har ca 7 000 medarbetare. Aleris erbjuder tjänster inom sjukvård, medicinsk diagnostik, äldreomsorg, psykiatri och psykosocial behandling. Aleris ägs av det svenska investmentföretaget Investor. Kontoret är beläget i Liljeholmen nära kommunikationer och i mycket trevlig miljö.

Tjänsten

Aleris söker en kvalificerad administratör/assistent. I den här tjänsten är du administrativt stöd åt Sverigechef/divisionschef, chefscontroller och HR chef.

Publiceringsdatum
2014-06-18

Dina arbetsuppgifter
I tjänsten som kvalificerad administratör ingår också bland annat följande arbetsuppgifter:

• Avtalsadministration och viss ekonomiadministration
• Koordinering av evenemang och sammankomster samt mötesadministration
• Utifrån underlag sammanställa Power Point-presentationer på engelska
• Uppdatering av intranät

Kvalifikationer
För att passa som kvalificerad administratör ser vi följande bakgrund som lämplig:

• Minst 5 års erfarenhet av kvalificerat assistentarbete
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Goda kunskaper i Office-paketet, gärna även Episerve
• Stilistiskt förmåga (protokoll, PowerPoint, Intranät)
• Erfarenhet av arbete i Powerpoint är starkt meriterande
• Minst gymnasiekompetens, gärna en ekonomisk utbildning

Arbetet som kvalificerad administratör förutsätter att du är strukturerad, självgående och inte rädd för att hugga i där det behövs. Viktigt är också att du besitter integritet och kan säga nej när det är på sin plats. I rollen som kvalificerad administratör krävs att du klarar av ett stundtals högt tempo, har lätt för att kommunicera och har en stilistisk ådra. Du har ett proaktivt förhållningssätt och är kvalitetsmedveten.

Låter det som en tjänst för dig? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan idag!  Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Arbetstider och omfattning
Heltid Heltid. Start juli/aug

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-06-30
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elisabet Holmene 08-58622709

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Jobbnummer
1914438

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: