Kurdisktalande kund- och assistentansvarig

Humana Assistans AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans och individ- och familjeomsorg. Vi är en kvalitetsaktör inom äldreomsorg och LSS-boenden samt har skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 14 000 medarbetare i Sverige och Norge som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Läs mer på www.humana.se

Humana söker nu en kurdisktalande kund- och assistentansvarig med känsla för service och intresse av att arbeta med människor, med placering på vårt kontor i Stockholm. 

Publiceringsdatum
2016-04-08

Dina arbetsuppgifter
Som kund- och assistentansvarig är din huvuduppgift att samordna den personliga assistansen för våra kunder. Det innebär att du planerar hur assistansen ska utföras utifrån våra kunders önskemål och ansvarar för personalfrågor. Dina arbetsuppgifter är varierande men omfattar huvudsakligen kontakter med kunder, arbetsledare och personliga assistenter.

Att arbeta som kund- och assistentansvarig ställer höga krav på dig som medarbetare. Du är spindeln i nätet som, förutom att samordna den dagliga assistansen kring en person med funktionsnedsättning, också har hand om arbetsmiljöfrågor samt arbetar med konflikthantering och problemlösning på högsta nivå. Du arbetar gentemot Försäkringskassan och kommuner, fackliga organisationer och andra instanser i vårt samhälle.

Kvalifikationer
Vi söker dig som vill arbeta efter våra värdeord glädje, engagemang & ansvar och har erfarenhet av att arbeta med kundservice. Har du erfarenhet av personlig assistans eller arbetat inom vård och omsorg. Koppling till personer med funktionsnedsättning är ett stort plus. Behärska kurdiska i tal och skrift. Vi ser det som en självklarhet att du har erfarenhet av att ha arbetat med administrativa arbetsuppgifter och har goda datakunskaper. Körkort B är önskvärt men ej ett krav.

Som person är du strukturerad, noggrann och självgående. Vi ser att du har lätt för att skapa långvariga relationer och har ett brinnande intresse för människor. För att lyckas i rollen så krävs det att du är social, servicemedveten och har en väl utvecklad samarbetsförmåga.

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och för våra arbetsuppgifter.

På Humana förväntar vi oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.

Tjänsten är ett vikariat på minst 1 år.

Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse.

Sista dag att ansöka är 2016-05-06

Urval och intervjuer kommer att ske löpande så därför ser vi görna att du ansöker redan idag!

Vi tar endast emot ansökningar vi nedanstående länk.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Titti  Ahlvin, HR-koordinator titti.ahlvin@humana.se

Företag
Humana Assistans AB

Adress
Humana Assistans AB
Box 184
70143 11251

Kontorsadress
Box 184

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2771253

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Humana Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Humana Assistans AB: