Kurdisk och arabisktalande kund- och assistentansvarig sökes.
Humana Assistans AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans och individ- och familjeomsorg. Vi är en kvalitetsaktör inom äldreomsorg och LSS-boenden samt har skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 14 000 medarbetare i Sverige och Norge som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Läs mer på
www.humana.seHumana söker nu en kurdisk- och arabiska talande medarbetare till vårt kontor i Göteborg.
Publiceringsdatum2016-12-26Dina arbetsuppgifterSom kund- och assistentansvarig är din huvuduppgift att samordna den personliga assistansen för våra kunder. Det innebär att du planerar hur assistansen ska utföras utifrån våra kunders önskemål och ansvarar för personalfrågor. Dina arbetsuppgifter är varierande men omfattar huvudsakligen kontakter med kunder, arbetsledare och personliga assistenter.
Att arbeta som kund- och assistentansvarig betyder att du fungerar som spindeln i nätet. Förutom att samordna den dagliga assistansen kring en person med funktionsnedsättning, har du även hand om arbetsmiljöfrågor för de personliga assistenterna. Du arbetar även gentemot Försäkringskassan och kommuner samt andra instanser i vårt samhälle.
KvalifikationerVi söker dig som vill arbeta efter våra värdeord glädje, engagemang & ansvar och har erfarenhet av att arbeta med kundservice, personaladministration eller liknande. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus.
Goda kunskaper i kurdiska, arabiska och svenska är ett krav för att klara tjänsten då de kunder du ska arbeta med har behov av detta.
Som person är du strukturerad, noggrann och självgående. Vi ser att du har lätt för att skapa långvariga relationer och har ett brinnande intresse för människor. För att lyckas i rollen är det bra om du är social, servicemedveten och har en väl utvecklad samarbetsförmåga.
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och för våra arbetsuppgifter.
På Humana förväntar vi oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tjänstgöringsgraden är 80% och arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag-fredag.
Då tjänsten ska tillsättas inom snar framtid kommer urval och intervjuer att ske löpande så passa på att ansök redan idag. Sista ansökningsdag är 2017-01-26.
Vi tillämpar rekryteringstester i processen. För mer information om tjänsten kontakta Liza Flemme Gärdsell,
liza.flemmegardsell@humana.seTillträde: Februari 2017 eller enligt överenskommelse.
Sista dag att ansöka är 2017-01-26
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHumana Assistans AB
AdressHumana Assistans AB
Vädursgatan 5
41250 Göteborg
KontorsadressVädursgatan 5
Jobbnummer 3233824
Observera att sista ansökningsdag har passerat.