Kuntjänstmedarbetar / kundkoordinator för start omgående

Bravura / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-09-24

Företaget
Brandon arbetar inom merchandising och varumärkesprofilering. De designar, producerar och distribuerar produkter för att hjälpa sina kunder att stärka sitt varumärke och profilera sig på marknaden. Brandons kunder är stora välkända företag med verksamhet över hela världen. De arbetar även med retail support och hjälper kunder att öka sin försäljning genom att presentera och lyfta fram sina produkter på bästa sätt. Brandon har sitt huvudkontor på Lindholmen i Göteborg där du kommer att sitta i nya fräscha lokaler. De söker nu en medarbetare som ska stärka upp deras kundtjänstteam. Tjänsterna är konsultuppdrag som sträcker sig fram till november.


Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att administrera order- och leveransärenden samt besvara frågor om produkter och web shop. Du möter kunder över telefon samt mail och du arbetar i affärssystem och e-handelssystem. Här erbjuds du en kommunikativ och koordinerande roll och du blir en del av ett team med god sammanhållning. Detta är ett uppdrag, en månad, med start omgående.


Kvalifikationer
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom kundtjänst, service och/eller administration
• Du har en god dator- och systemvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har kunskaper i engelska
Vi tror att du som söker är en person som trivs i en roll där du får ge god service till andra. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som uppkommer. Att leverera lösningar till andra ser du som motiverande och du trivs i en dynamisk roll som innebär förändrade direktiv.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundkoordinator, kundtjänstmedarbetare, kundtjänst, kundservicemedarbetare, kundservice, administratör, administration, registrering, dokumentation, orderhantering, fakturor, Jeeves, web shop, retail, merchandising, heltid, konsult, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Dubar helena.dubar@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4363357

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: