Kunsupporten på Payzone söker dig med stort IT och Teknik intres

Payzone / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Payzone i Stockholm

Payzone är idag Europas ledande företag inom utvecklandet av lösningar för elektroniska transaktioner. Koncernen erbjuder sina kunder en rad produkter inom segmenten betalningslösningar för konto- och kreditkort, transaktionslösningar kopplade till kontantkortstelefoni, bonussystem och elektroniska presentkort. Vi har nyligen blivit certifierade enl. PCI DSS. Det är en mycket omfattande säkerhetsstandard framtagen av Visa och Mastercard för att säkra alla kortbetalningar. Vi är mycket stolta, att vi som första svenska företag inom vårt område, klarat av den certifieringen. Payzone är ett europeiskt bolag med kontor i 19 länder. Bolaget, som grundades 1989 (under namnet ITG), omsatte 2006 ca EURO 2,8 miljarder och sysselsätter närmare 700 anställda. Den nordiska verksamheten omsätter ca SEK 350 miljoner på ett 50-tal anställda. Payzone Nordic AB ansvarar för koncernens pan-nordiska verksamhet utifrån kontoret i Marievik, Stockholm. Läs mer om Payzone och vår verksamhet på www.payzone.se.

Publiceringsdatum
2012-08-23

Dina arbetsuppgifter
I tjänsten kommer Du att dagligen hantera ärenden och vara ett stöd till övriga anställda inom företaget i IT-relaterade frågor. Det kan bland annat röra sig om assistans att använda programmen, ge teknisk support, besvara Office-frågor samt felsökning i mjuk- och hårdvara. Du kommer att ingå i ett arbetsteam om tio personer.

Lämplig bakgrund
Vi söker Dig som har gymnasiekompetens och där gärna inom IT, alternativt arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har en bred allmän IT-bakgrund med goda kunskaper i Office och Microsoft AD. Det är viktigt att Du tidigare har arbetat kundorienterat. I tjänsten är det meriterande om Du tidigare har erfarenhet av att förbättra och utveckla olika verktyg.

För att trivas i rollen som kundsupportmedarbetare ska Du vara utåtriktad och känna engagemang i varje IT-ärende. Att vara drivande, lösningsorienterad och idérik är personliga egenskaper som värderas högt. Vidare är Du ödmjuk, flexibel, har förmåga att prioritera samt är stresstålig.

Övrig information
I rekryteringen samarbetar Payzone med SW. Det är start omgående. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Marie Bergsman på telefon 08-407 55 55

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-09-22
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marie Bergsman, 08-407 55 55

Företag
Payzone

Adress
Payzone
10391 Stockholm

Jobbnummer
1321341

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Payzone

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Payzone: