Kundvårdsspecialist sökes till fordonsgigant
Framtiden i Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Känner du igen dig själv i att ha ett genuint intresse av att tillhandahålla utmärkt kundservice och motiveras av att arbeta i ett hårt arbetande team som möter utmaningar på ett optimistiskt sätt? Är du även nyfiken till naturen och drivs av att hela tiden lära dig nya saker? Då kan detta vara en roll för dig.
Publiceringsdatum2021-09-17Om företagetDu kommer att arbeta som kundtjänstmedarbetare till en av världens främsta biltillverkare med huvudkontor i Göteborg. Företagets mål är att ge sina kunder friheten att röra sig på ett personligt, hållbart och säkert sätt. Verksamheten startade upp 1927 och har sedan dess alltid haft ett fokus på innovation som nu mynnar ut i att snart endast tillhandahålla miljömedvetna elbilar.
ArbetsuppgifterSom kundvårdsspecialist kommer ditt ansvar vara att leverera en enastående och personlig kundupplevelse som tillgodoser nuvarande samt framtida konsumenters behov under hela köp- och ägarresan. Du kommer att få en insikt i företaget och lära dig om både konsumenterna och produkterna vilket är värdefullt om du vill bygga en framtida karriär inom företaget.
I din yrkesroll innefattas följande arbetsuppgifter:
• Kommunicera med konsumenter via telefon, mejl, chatt och sociala medier
• Samordna bogsering och vägtjänster för bilägare
• Hantera leadgenerering, delegering och uppföljning av leads för att säkerställa att de används effektivt
Det är viktigt att kunna prioritera samt skicka vidare våra kunders feedback och funktionsförfrågningar till relevanta interna team. Din roll inkluderar att kontinuerligt och aktivt identifiera, föreslå och driva aktiviteter med intressenter inom och utanför kundtjänst för att ytterligare förbättra kvalitet och effektivitet i processerna,
ProfilVi värdesätter tidigare erfarenhet inom kundtjänst och/eller kundservice från en säljarroll. Vi tror att du vet hur du arbetar med CRM-system och är duktig på att använda teknik och programvara.
Skallkrav
• Tidigare erfarenhet av kundhantering
• Kan tala och skriva flytande engelska
• Kan tala och skriva flytande i minst ett nordiskt språk
Meriterande
• Körkort
• Hantera CRM system
• Bilintresse
Dina personliga egenskaper• Nyfiken
• Kundfokuserad
• Innovativ
Om företagetSom anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
AnställningsvillkorOmråde: Göteborg
Arbetstider: Vardagar, kvällar, helger och helgdagar
Start: Omgående
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidareanställning 40 Timmar
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagFramtiden i Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ZR_45089_JOB".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142),
http://www.framtiden.com Arbetsplats Framtiden AB
Jobbnummer 5976770
Observera att sista ansökningsdag har passerat.