Kundtjänststjärna som inte viker sig för en service-battle
Benify Stockholm / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Benify Stockholm i Stockholm,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige Känner du igen känslan av att varje gång du möts av bra service vilja bräcka personen genom att svara lite bättre och lite trevligare? I så fall har du samma mindset som våra anställda på vår Customer Service-avdelning. På Benifys kundtjänst jobbar endast kollegor som alltid vill leverera riktigt hög service. Kommer du som utomstående in till oss under en arbetsdag upplever du att du befinner dig mitt i en service-battle där samtal efter samtal bräcker det andra i proffsigt kundbemötande. Sugen på att utmana oss? Sök tjänsten som Customer Service Representative och visa oss att du kan leverera i en service-battle du med. På Benify arbetar vi hårt samtidigt som vi har väldigt roligt på jobbet. Det beror på att vi bara anställer personer som vi verkligen gillar. Tråkmånsar gör sig icke besvär!
OM TJÄNSTEN
I rollen som Customer Service Representative besvarar du inkommande telefonsamtal och mail från anställda hos Benifys företagskunder. Du kommer via telefon att hjälpa och guida dessa i Benifys webbportal eller ta fram information ur övriga affärssystem. Frågorna som behandlas berör anställningsförmåner, som exempelvis friskvårdsbidrag, pensionsfrågor, försäkringar mm.
Du kommer tillsammans med ett flertal konsulter ingå i en grupp som idag består av 10 heltidsanställda på Benifys kundserviceavdelning.
Arbetet innefattar arbetsuppgifter som:
• Besvara inkommande samtal från Benifys företagskunder
• Besvara inkommande mail från Benifys företagskunder
• Guida i Benifys portal
• Ta fram information från Benifys olika affärssystem
Detta är helt enkelt en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom ett brett område och din arbetsinsats står i direkt relation till Benifys framgång. I gengäld erbjuder vi dig stora möjligheter att utvecklas.
VEM ÄR DU?
Drivs du av att ge löjligt bra service och är hungrig på att göra ett bra jobb? Då är du rätt för oss. Vi söker dig som är målinriktad och brinner för förstaklassigt kundbemötande! Vi tror att du har viss administrativ erfarenhet, har servicevana via telefon och mail samt är van vid att jobba i grupp med blandade människor. Vi söker dig med avslutad gymnasieutbildning.
Vi tror att du har:
• Har god servicevana via telefon och mail
• Har viss administrativ erfarenhet
• Kan hantera svenska och engelska i tal och skrift
• Avslutad gymnasieutbildning
VARFÖR BENIFY?
Som vi tidigare nämnts i annonsen gör tråkmånsar sig icke besvär på Benify. Arbetsplatsen är fylld med ett skönt gäng som alla är hungriga på att göra ett bra jobb i organisationen. Samtliga medarbetare har möjlighet att påverka sin funktion och ute i organisationen. På Benify har vi kul på jobbet med varierande arbetsdagar, inte en dag är den andra lik! På Benifys kundtjänst hjälper vi inte kunder med ett och samma ärende utan jobbar istället brett där nya frågor ständigt kommer på tal. Teamet består av 10 härliga personer och vi arbetar kontorstider, 8-17.
Start: 1a September med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Visstidsanställning, fr.o.m 1/9-16 till 31/3-17 med chans till förlängning
Antal: 4-5 personer
Plats: Östermalm, Stockholm
Kontaktperson: Josefine Söderqvist
ANSÖKAN
Låter detta intressant? Tror du på att du kan vinna en och annan battle med din stjärnservice?
Tveka inte på att klicka på "Ansök" för att snabbt och enkelt skicka in din ansökan. Vi går igenom urvalet löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
Publiceringsdatum2016-05-04ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBenify Stockholm
AdressBenify Stockholm
Banérgatan 16
11523 Stockholm
KontorsadressBanérgatan 16
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2823948
Observera att sista ansökningsdag har passerat.