Kundtjänstmedarbetare till Visumservice

Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Danderyd, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2020-01-24

Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare på CIBTvisas, Comet Consular och Visumservice arbetar du med att informera och svara på frågor från våra kunder. Du hanterar inkommande samtal och kommunicerar via e-post. Kundtjänstärenden kan vara både komplexa och av enklare karaktär, så som information om orderhantering av visumansökningar och affärsdokument, fakturafrågor samt vilka visumregler som gäller och vilka dokument som krävs för resor till världens alla länder. Du kommer även att arbeta med merförsäljning i kontakten med kund.

På Kundtjänst får du varierande arbetsuppgifter i högt tempo och du kommer, bland annat, att:

Hantera inkommande samtalVara en problemlösare och leta information på egen hand i system.På ett flexibelt sätt kunna hantera många olika situationer med lätthetKommunicera med kunder via e-post och internt via chattTa emot besök i receptionenTa emot/lämna ut bud över diskUppdatera kunders ärenden med korrekt informationÄven boka bud och hantera e-visum efter intresse

Om dig

Vi söker personer som har erfarenhet av arbete i kundtjänst eller annat serviceyrke. Det är meriterande om du även har erfarenhet av försäljning av tjänster. Du har god datavana och behöver vara strukturerad i ditt arbetssätt, då du kommer att administrera ärenden i vårt affärssystem. Vidare ser vi att du har goda kunskaper i såväl svenska som engelska, både muntligt och skriftligt. Vi samarbetar mycket över landsgränser och har engelska som koncernspråk.

Som person brinner du för kundservice och är inte rädd för att använda telefonen som redskap för att ge våra kunder en fem-stjärnig upplevelse. Du har alltid som mål att göra kunden lite extra nöjd och du är driven och ambitiös i ditt arbete.

Kvalifikationer
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift1-2 års erfarenhet av serviceyrke, gärna med inslag av försäljningErfarenhet av administrativt arbete med telefon som främsta verktyg

Meriterande

Systemvana och har arbetat med datorerAtt du behärskar ytterligare språk, så som Ryska, Kinesiska eller Arabiska.B-körkort

Så ansöker du
För frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på amir (@) kraftsam.se

Rekryteringen sker löpande, så skicka ditt cv och personliga brev redan idag.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "kraftsam486".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB (org.nr 559064-9207), http://kraftsam.se

Jobbnummer
5060033

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB: