Kundtjänstmedarbetare till Telias kundtjänst! (Borås)

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borås
2018-07-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till Telias kundtjänst! (Borås)" (publicerad 2018-07-26) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borås, Bollebygd, Linköping, Norrköping, Borlänge eller i hela Sverige

Vill du lära dig mer om kundkommunikation och ha chans att utvecklas inom ett spännande bolag? Då kanske det är dig vi söker!

Om Releasy:

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi har funnits i Borås sedan 2013 och har sedan dess expanderat från 20 till drygt 200 medarbetare. Hos oss står trivsel och arbetsglädje i fokus; vi har tät sammanhållning, stöttar varandra och har roligt på vägen mot våra uppsatta mål.

Vi fortsätter att växa och behöver därför stärka upp vår avdelning som jobbar med Telias kundtjänst i Borås. Arbetsuppgifterna innebär att genom telefon och mail besvara frågor om framförallt abonnemang, fakturor och olika produkter.

Karriärtrappan:

På Releasy finns goda möjligheter att utvecklas och för rätt person väntar en spännande och fartfylld karriär bakom hörnet. Som agent startar man med ett antal grundutbildningar och sedan är det den individuella prestationen och målsättningen som styr. Vidare på vår karriärtrappa finns möjlighet till fördjupande utbildningar, bonusar och andra förmåner. Vi ser många fördelar med att rekrytera internt och flera av våra anställda har utvecklats till exempelvis utbildare, produktspecialister eller teamledare.

Publiceringsdatum
2018-07-24

Utbildningsbakgrund
Din anställning inleds med fyra veckors utbildningför att bekanta dig med Releasy samt med Telias kundtjänst. Här lär du dig använda de stödsystem du kommer att arbeta med samt får en grundutbildning i det optimala kundmötet. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.

Vi erbjuder dig:

• Chansen att arbeta med ett spännande uppdrag: Telia.

• Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.

• En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du.

• En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter och stödsystem som du kommer arbeta med.
• Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.

• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därför får du som anställd friskvårdsbidrag samt tillgång till massage på arbetstid

Profil
Vi söker dig som behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datorvana samt vara duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Du som söker bör även gilla försäljning då det råder försäljningsanda inom kundtjänsten. Vi lägger givetvis stor vikt vid personlig lämplighet.

Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare har du som huvuduppgift att besvara inkommande samtal som rör sig om TV, bredband- och mobiltjänster. Mail, chatt, sociala medier och administration kan också förekomma. Stor vikt läggs på säljdelen, vilket innebär att merförsäljning ingår i arbetsuppgifterna. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".

Arbetstider:

Din arbetstid är förlagd under kundtjänstens öppettider som för närvarande är måndag till fredag mellan kl. 08.00 och 19:00.

Anställningsgrad:

100%.

Ersättning
Fast lön enligtkollektivavtal samt provision.

Utbildningsstart 16 juli och 13 augusti.

Så ansöker du
Skicka in din ansökan (CV, personligt brev) så snart som möjligt då vi intervjuar löpande. Sista ansökningsdag 2018-07-12 och 2018-08-10.Tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta Per Kandevik på per.kandevik@releasy.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jennifer Tjernlund jennifer.tjernlund@releasy.se 0703779664

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås

Kontorsadress
Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås

Jobbnummer
4260964

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: