Kundtjänstmedarbetare till Talent Plastics Göteborg
Aptera Bemanning & Rekrytering AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aptera Bemanning & Rekrytering AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Aptera Bemanning & Rekrytering.
Vi etablerade vår verksamhet 1984 och har ett mycket stort och välutvecklat kontaktnät i alla branscher. Vi arbetar mycket professionellt mot såväl kunder som kandidater för att uppnå högsta möjliga träffsäkerhet i alla uppdrag.
Aptera söker en kundtjänstmedarbetare för ett längre uthyrningsuppdrag hos Talent Plastics Göteborg. Talent Plastics Göteborg ligger i Kållered och har ca 25 anställda.
Beskrivning av tjänsten
Uppdraget på Talent Plastics Göteborg avser ett föräldravikariat från 2015-04-07 fram till 2016-08-31. Tjänsten är på heltid.
I tjänsten som kundtjänstmedarbetare kommer du att ha en koordinerande roll med varierande arbetsuppgifter.
Det dagliga arbetet i tjänsten består av ordermottagning där beställningar tas emot via telefon och mail. Du lägger in beställningarna i systemet och besvarar kundernas frågor om leveranstid och priser mm. Du ansvarar sedan för beställningarna fram tills dess att godset är levererat till kund och fakturan är skickad. Utöver daglig kontakt med kunder kommer du att ha löpande kontakt med produktion, inköp, logistik, och fraktleverantörer. Du ingår i försäljningsavdelningen som består av dig och försäljningschefen.
I din roll förväntas du att proaktivt ta tag i uppgifter som behöver göras i syfte att alltid ge en god service åt företagets kunder.
Publiceringsdatum2015-02-13ProfilDu har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter på en kundservice- eller försäljningsavdelning. Du är en van användare av Excel, Word och Outlook. Det är meriterande om du har arbetat i Jeeves affärssystem.
Vi söker dig som förstår hur viktigt ett gott kundbemötande och bra kundsupport är för företaget och som ser dig själv som en betydelsefull medarbetare i den rollen. Du är en person som gillar att ha en koordinerande roll och känner ett engagemang för att se till att flödet från order till utleverans och fakturering sker så smidigt som möjligt. Eftersom tjänsten utgörs av administrativa arbetsuppgifter behöver du vara noggrann och ansvarstagande i ditt arbetssätt.
Du behärskar både svenska och engelska, i både tal och skrift.
Så ansöker duDu är välkommen att söka tjänsten via
www.aptera.se .
Skicka in din ansökan så snart som möjligt då intervjuer kommer att ske löpande.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår rekryteringskonsult Katarina Holmdahl på Aptera Bemanning & Rekrytering, telefon 031-20 03 36.
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid Rekrytering
ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-03-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAptera Bemanning & Rekrytering AB
AdressAptera Bemanning & Rekrytering AB
Södra vägen 20
11343 Göteborg
KontorsadressSödra vägen 20 41254 Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2167149
Observera att sista ansökningsdag har passerat.