Kundtjänstmedarbetare till Strömsund
Ageris Kontaktcenter AB / Butikssäljarjobb / Strömsund
2016-03-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till Strömsund" (publicerad 2016-08-19) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Strömsund,
Dorotea,
Krokom,
Åsele,
Vilhelmina eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ageris Kontaktcenter AB i Strömsund,
Falun,
Solna,
Stockholm,
Södertälje eller i
hela Sverige Ageris Kontaktcenter AB levererar kundservice och försäljning via telefon, internet, brev och e-post. Ageris finns i Strömsund, Falun och Stockholm/Solna och har ca 260 anställda. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. Vi är medlemmar i Kontakta (tidigare Sveriges CallCenter Förening). Vår verksamhet präglas av våra värdeord: agerande, öppenhet, laganda och utveckling. Läs mer på
www.ageris.se .
Det går bra för oss just nu och vi behöver utöka vår personalstyrka med fler glada och serviceinriktade kundtjänstmedarbetare till vår kund Svensk Adressändring med utbildningsstart 11/4. Som kundtjänstmedarbetare tar du emot inkommande samtal där du genomför adressändringar, svarar på frågor från kunder angående fakturor, eftersändning av post m.m. I arbetsuppgifterna förekommer det även utgående samtal i form av merservice till kunder som har adressändrat.
Förutom Svensk Adressändring så samarbetar vi med flera andra uppdragsgivare, bland annat Ikano Bank, Viking Line och Coop och vi växer med fler spännande kunder på väg in. Därför kan vi erbjuda dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Vi är ett trevligt och sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på oss lika mycket som vi satsar på dig!
Vi sitter i fräscha lokaler i Ulriksfors, ca 4 km utanför Strömsund.
Vi söker dig som:
• har tidigare erfarenhet av service och kundkontakt
• är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift
• är strukturerad och noggrann
• tycker det är roligt att jobba mot uppsatta mål
• trivs med att jobba i ett högt tempo
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!
Tjänsterna är timanställning med en beräknad arbetstid på 30-40 timmar/vecka, öppettiderna för kundtjänsten är vardagar 8-19.
Vi tillämpar individuell lönesättning inom spannet 99-114 kr i grundlön beroende på tidigare erfarenhet.
Låter detta intressant? Tveka då inte att söka! Vi gör löpande urval och intervjuer. För att vara aktuell så måste du kunna börja vid utbildningsstarten den 11/4.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta teamledare Malin Rudfjäll tel 070-395 65 80
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid/deltid -
Publiceringsdatum2016-03-09ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAgeris Kontaktcenter AB
AdressAgeris Kontaktcenter AB
Box 1029
17121 Solna
KontorsadressBox 1029
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2714248
Observera att sista ansökningsdag har passerat.