Kundtjänstmedarbetare till Strömsund
Ageris Kontaktcenter AB / Butikssäljarjobb / Strömsund
2016-02-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till Strömsund" (publicerad 2016-08-19) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Strömsund,
Dorotea,
Krokom,
Åsele,
Vilhelmina eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ageris Kontaktcenter AB i Strömsund,
Falun,
Solna,
Stockholm,
Södertälje eller i
hela Sverige Ageris Kontaktcenter AB levererar kundservice och försäljning via telefon, internet, brev och e-post. Ageris finns i Strömsund, Falun och Stockholm/Solna och har ca 260 anställda. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. Vi är medlemmar i Kontakta (tidigare Sveriges CallCenter Förening). Vår verksamhet präglas av våra värdeord: agerande, öppenhet, laganda och utveckling. Läs mer på
www.ageris.se .
Det går bra för oss just nu och vi behöver utöka vår personalstyrka med fler glada och motiverade handläggare till Coop poäng med utbildningsstart 14 Mars. Som handläggare kommer du att arbeta med inkommande samtal där du svarar på frågor om Coops poängsystem samt sköter administrationen kring detta.
Förutom Coop så samarbetar vi med flera andra uppdragsgivare, bland annat Ikano Bank, Viking Line och Adressändring. Därför kan vi erbjuda dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Vi är ett trevligt och sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på oss lika mycket som vi satsar på dig!
Ageris sitter i fräscha lokaler i Ulriksfors, några kilometer från Strömsund.
Vi söker dig som:
• är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift
• är utåtriktad och lyhörd
• har lätt för att samarbeta och är målinriktad
• har ett stort intresse för människor och förmågan att anpassa dig till olika människor och situationer
• trivs i ett högt arbetstempo och gillar att ge kunden det lilla extra i varje samtal
• teknisk kunnig och har god datavana.
• tycker kundservice är roligt
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!
Tjänsterna är timanställning med en beräknad arbetstid på 30-35 timmar/vecka, öppettiderna för kundtjänsten är vardagar 8-18.
Vi tillämpar individuell lönesättning inom spannet 99-114 kr i grundlön beroende på tidigare erfarenhet.
Låter detta intressant? Tveka då inte att söka! Vi gör löpande urval och intervjuer. För att vara aktuell så måste du kunna börja vid utbildningsstarten den 14/3.
Vid frågor, kontakta teamledare Kajsa Sundqvist tel 070-394 46 80
Är du vår nästa kollega? I så fall är du varmt välkommen med din ansökan.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/deltid -
Publiceringsdatum2016-02-26ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAgeris Kontaktcenter AB
AdressAgeris Kontaktcenter AB
Box 1029
17121 Solna
KontorsadressBox 1029
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2692778
Observera att sista ansökningsdag har passerat.