Kundtjänstmedarbetare till Strömsund!
Ageris Kontaktcenter AB / Butikssäljarjobb / Strömsund
2015-09-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till Strömsund!" (publicerad 2015-12-02) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Strömsund,
Dorotea,
Krokom,
Åsele,
Vilhelmina eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ageris Kontaktcenter AB i Strömsund,
Falun,
Solna,
Stockholm,
Södertälje eller i
hela Sverige Ageris Kontaktcenter AB levererar kundservice och försäljning via telefon, internet, brev och e-post. Ageris finns i Strömsund, Falun och Stockholm/Solna och har ca 260 anställda. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. Vi är medlemmar i Kontakta (tidigare Sveriges CallCenter Förening). Vår verksamhet präglas av våra värdeord: agerande, öppenhet, laganda och utveckling. Läs mer på
www.ageris.se .
Ageris växer och vi behöver just nu fler glada, kommunikativa kollegor som vill lära sig kundtjänst och utvecklas hos ett nytänkande och expansivt företag som ser ljust på framtiden!
Vi samarbetar med ett flertal uppdragsgivare, t ex Viking Line, Adressändring, Bring Citymail och Svensk Byggtjänst. Nu ska en av våra medarbetare bli mamma och vi behöver en ersättare till uppdraget för Svensk Byggtjänst under hennes föräldraledighet.
Tjänsten är ett vikariat på heltid från och med 2105-11-09 till och med 2016-07-31. För rätt person finns goda möjligheter till fortsatt anställning.
Arbetsuppgifterna består av att samla information rörande byggprojekt i Sverige för tjänsten Projektbevakning. Se gärna filmen på Byggtjänsts hemsida! Informationen får du genom telefonkontakt, mail och sökningar på webben. En viktig del är att skapa och behålla goda relationer med dina kontakter.
Vi sitter i fräscha lokaler i Ulriksfors, ca 4 km utanför Strömsund. Vi är ett trevligt och sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vi vill att du satsar lika mycket på oss som vi satsar på dig.
Vi söker dig som:
• är van att arbeta självständigt och ta eget ansvar
• har tidigare erfarenhet av service och kundkontakt
• är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift
• är utåtriktad och lyhörd
• har lätt för att samarbeta och är målinriktad
• har ett stort intresse för människor och förmågan att anpassa dig till olika människor och situationer
Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten tillsätts så snart vi hittat rätt person! Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper. Vid frågor, kontakta teamledare Jenny Hedström tel 070-202 97 56.
Är du vår nästa kollega? I så fall är du varmt välkommen med din ansökan.
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
Publiceringsdatum2015-09-23ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAgeris Kontaktcenter AB
AdressAgeris Kontaktcenter AB
Box 1029
17121 Solna
KontorsadressBox 1029
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2446530
Observera att sista ansökningsdag har passerat.